Einar Halvorsen Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Bror min driver Afterski offpistbaren på Hovden i Setesdalen. Her en liten filmsnutt fra baren. Ikke noe å si på stemningen. Offpistbar Hovden Siter
Arild Oldervoll Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 God stemning der ja! Er det broren din vi ser i blå skjorte med ID-kort? Siter
Einar Halvorsen Skrevet 6. april 2010 Forfatter Skrevet 6. april 2010 Jepp, og begge sønnene hans står i baren og tapper ØL og annen drikke Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 En ting jeg umiddelbart reagerer på Einar, du som jobber med prosjekt styring og greier. Jeg har aldri blitt innvitert på en funksjons test av de fine lekkerbiskene der....steike, nå skal jeg jaggu finne fremm skia.... Siter
Einar Halvorsen Skrevet 7. april 2010 Forfatter Skrevet 7. april 2010 Geir Ove - funksjonstesting er en prosjektleders privilegium. :grin: :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.