Jan Tore Elvheim Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Heisann, skal ha min andre OTS trening på EKCH_APP, stasjonen er oppe fra kl 19 lokal, men treningen starter kanskje ikke før 20lokal, alt ettersom om småen vil legge seg eller ei :grin: Treningen blir avsluttet 22 lokal. Håper på mye & variert trafikk :cool: Håper vi snakkes på frekvensen, JT Siter
John A, Moen Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Fantastisk Jan Tore! Du kommer nok til å storkose deg! Kan du bekrefte ONSDAG 8 april? :grin: Er det onsdag eller torsdag du mener? Håper også flere tar utfordringen, og går foran som ett godt eksempel på hvordan norske ATC'er kan bidra også i danmark vice versa.. Siter
Joakim Hagen Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Han tenker langt frem i tid Året er 2015 Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 6. april 2010 Forfatter Skrevet 6. april 2010 Hehe, bare litt datovill her, men det er Onsdag den 7., med andre ord, i morgen :grin: Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 7. april 2010 Forfatter Skrevet 7. april 2010 Da var vi i gang, spesielt idag, siden vi har tatt i bruk rwy 12 også. Siter
John A, Moen Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Støtter som ENOS i kveld! Lykke til og kos deg! :grin: Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 7. april 2010 Forfatter Skrevet 7. april 2010 Oki doki, da var session over. Hadde det veldig morro, takk til alle som fløy. Fikk mer fly en hva jeg hadde trudd da jeg logget på, fikk gjort noen feil som jeg forhåpentlig lærer av og er ifølge mentor klar for utsjekk Kommer tilbake med utsjekksdato i en post når det er avklart, again, thanks for flying! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.