mwalther Skrevet 31. juli 2002 Skrevet 31. juli 2002 Hei, Jeg skal i midten av måneden intervjue SAS sin a321 sjefspilot om flyveryrket. Jeg har startet med litt research og lurer på om noen kan tipse meg om "om-å-være-flyver" relaterte nettsteder. Tar også gjerne i mot gode spørsmål andre her måtte ha. markus Siter
Åge Lyster Skrevet 31. juli 2002 Skrevet 31. juli 2002 Denne linken kan være interessant: http://www.jetcareers.com/day.htm Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 31. juli 2002 Skrevet 31. juli 2002 Tenger du kameramann? Og redigering etterpå? Bare spør meg! Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 31. juli 2002 Skrevet 31. juli 2002 Ikke noe behov for et videointervju? (har middelproffesjonelt utstyr) Siter
mwalther Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Skrevet 31. juli 2002 Hei, Nei jeg trenger nok ingen kameramann. Tar med meg digikamera selv :-) Skal få bli med OSL-CPH-OSL i cockpit i en a321 - gjett om jeg gleder meg :-) markus Siter
Christer Elde Skrevet 1. august 2002 Skrevet 1. august 2002 quote: Opprinnelig postet av mwalther: Hei, Nei jeg trenger nok ingen kameramann. Tar med meg digikamera selv :-) Skal få bli med OSL-CPH-OSL i cockpit i en a321 - gjett om jeg gleder meg :-) markus Heldiggris! Kjenner du flygeren siden du får overvære hele turen i cockpit? Vær snill å gjør meg en liten tjeneste: Legg ut intervjuet på internett så vi kan glede oss med det vi og. Gidder du også ta noen bra bilder på final approach og take-off? Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 1. august 2002 Skrevet 1. august 2002 Synd...Det kunne blitt en kjempefin faktadokumentar som folka her kunne likt! menmen....jeg misunner deg det møtet. Lykke til! Siter
mwalther Skrevet 1. august 2002 Forfatter Skrevet 1. august 2002 Jeg skriver det for nettstedet mitt - jeg skal legge ut link her når den er ute på nett :-) Nei, jeg kjenner ikke piloten - tok kontakt med PR i SAS. markus Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.