Gjest Lars Johansen Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Hei! Er en stund siden jeg har postet bilder her inne så jeg poster et bilde fra en flight jeg fløy i dag. NAX237 lander snart på RWY 19R etter en flight fra Harstad/Narvik. Det var LN-KKN Sigrid Undset som jeg fløy denne flighten med. Beklager den røde rammen i hjørnet, men jeg oppdaget den i ettertid. Noen som vet om man enkelt kan redigere bort slikt? Siter
Mads Hjemmen Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Fint bilde! Du kan redigere bort det ved å brike et redigeringsprogram som f.eks. Photoshot, picasa, gimp eller noe så enkelt som windows bilde -og faksbehandling (tror jeg! ) Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Takk for kommentarer! Hvis jeg skal fjerne det i photoshop hva må jeg gjøre for å få det bort? Må jeg "skjære" bort nederst på bildet eller...? Siter
Rune Gilberg Jensen Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Eller du kan laste ned en fix fra avsim som fjerner den røde rammen helt. Dvs alle beskjeder du før fikk gjennom den røde rammen, brakes, parking brake osv, forsvinner for godt. Lekkert Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Du har vel ikke en link? Jeg finner ikke en slik fix som du snakker om Siter
Premium Medlem Daniel Svendsrud Skrevet 5. april 2010 Premium Medlem Skrevet 5. april 2010 Det ligger som sticky under FS2004 delen på forumet her. Trykk her Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Tusen Takk! Det ble mye bedre uten den røde teksten nede i hørnet Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Tusen takk. Jeg skal fly en flight nå så kanskje dte blir noen bilder litt senere Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.