Lars B. Frostad Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 En del har sikkert fått med seg dette allerede, men Rockstar kom med offisiell info 29. Januar 2010 - at også PC-brukere og PS3-konsolleiere nå ENDELIG får ta del i ekspansjonspakkene: "The Lost and Damned" OG (sist, men ikke minst) "The Ballad of Gay Tony" Disse to "episodene" var opprinnelig ment å være eksklusivt kun for XBOX360-konsolleiere, noe Microsoft betalte Rockstar ganske bra for. Nå har XBOX360-brukere hatt disse pakkene "for seg selv" i litt over ett år, og det er dermed svært kjærkomment at vi PC-brukere (samt PS3-brukere) nå får ta del i disse pakkene. Rockstar har annonsert at disse utvidelsene for GTA: IV, blir tilgjengelig både for PC og PS3 den 30. Mars 2010. Til forskjell fra hvordan lanseringen var for XBOX360, der episode-utvidelsen: "The Lost and Damned" ble sluppet i Februar 2009 - samt "The Ballad of Gay Tone" kom: Oktober 2009; altså som to separate episoder - så blir begge disse sluppet som én episode/utvidelse for PC og PS3-brukere. Denne utvidelsen kallt "Episodes from Liberty City", vil man kunne kjøpte via "Games for Windows Live" eller "Playstation Network". Engelsk tekst fra Rockstar, hva disse ekspansjonspakkene inneholder - og hvilke nye elementer og funksjoner de tilfører GTA: IV (personlig ser jeg mest frem til "The Ballad of Gay Tony": The Lost and Damned is a dark trip through Liberty City’s seedy underbelly as outlaw biker, Johnny Klebitz, fights to keep his gang together as a rift in the gang’s leadership threatens to tear the brotherhood apart. In The Ballad of Gay Tony, players explore Liberty City’s high-end nightlife as Luis Lopez, struggling to balance the temptations of money and vice against loyalties to family and friends. Both episodes feature a slew of new vehicles and weapons, and each episode adds new activities including cage fighting, gang wars and BASE jumping. Her er en kjapp omtale av de to episodene: I «The Lost and Damned» forteller Rockstar en historie som går parallelt med den i originalen og som holder samme høye nivå. Denne gangen handler det om motorsykkelgjengen «The Lost» og deres kriminelle påfunn. I tillegg sliter gutta med interne stridigheter, den nylig løslatte lederen Billy og hovedpersonen Johnny Klebitz har veldig ulike syn på veien videre. «GTA IV»-eventyret avsluttes i «The Ballad of Gay Tony». Her blir vi kjent med livvakten og nattklubbdeleieren Luis Fernando Lopez som jobber for den narkomane og ødelagte Gay Tony. Offisiell pressemelding fra Rockstar: http://www.rockstargames.com/newswire/article/2861/grand_theft_auto_episodes_from_liberty_city_coming_to_playstation_3_and_pc.article Detaljert omtale av "The Lost and Damned", her er det både videosnutt og 12 bilder: http://go.nettavisen.no/go/e/artikkel_tekst;siteId=191/http://www.spillmagasinet.no/article2547284.ece Bildeserien nedenfor, på 47 bilder anbefales det å kikke på - mye heftig her! Detaljert omtale av "The Ballad of Gay Tony", her er det stor videosnutt på hele 4.5 min - samt ikke mindre enn 47 flotte bilder!: http://go.nettavisen.no/go/e/artikkel_tekst;siteId=191/http://www.spillmagasinet.no/article2746541.ece Mer info om dette fra Rockstar: http://www.rockstargames.com/newswire/tag/57/the_lost_and_damned http://www.rockstargames.com/newswire/tag/56/the_ballad_of_gay_tony (Alle bilder er copyright © Rockstar Games/Spillmagasinet) Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Skal kjøpe den om to uker når eksamen er overstått :grin: Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Wait a second... Skal absolutt kjøpe Lost and the Damned! Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Har spilt igjennom begge tilleggspakkene på Xbox 360, og kan bare si en ting: Dere har noe å glede dere til! Fantastisk bra begge episodene! Siter
Geir Teigo Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 På PSN heter spillet "GTA Liberty City Stories". Måtte søke før jeg fant det. Downloading... NEEEEEI...Dette var jo til PSP. Det var 83,- ut av vinduet. Ny releasedato er 13. april. Siter
Andrè Amundsen Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Endelig til PS3. Har ikke spilt ferdig orginalen enda, Nicko Bellic må nok vente litt til, har kommet til 40% helt siden den kom ut. Ha ha. Dette blir morsomt... Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Er du på 40% så er du snart ferdig, spillet slutter rundt 60% Siter
Joakim Hagen Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 På PSN heter spillet "GTA Liberty City Stories". Måtte søke før jeg fant det.Downloading... NEEEEEI...Dette var jo til PSP. Det var 83' date='- ut av vinduet. Ny releasedato er 13. april.[/quote'] Ja der har du lureri fra PSN sin side. Men Liberty City Stories er gammelt da :grin: Siter
Andrè Amundsen Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Semmer Fredrik! Rundt 61,5 % tror jeg. Hehe Tileggspakke til Modern Warfare snart også til PS3. Glede seg. Siter
Geir Teigo Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Helve*e Look for it on shelves and online throughout Europe and Australia this Friday, April 16th. Kun nordamerica som har fått det i dag. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Fredag ja.. får håpe det er tilgjengelig tidlig på dagen så jeg får lasta det ned mens jeg er på jobb og kan spille litt mens jeg lader opp til jobb og avreise til utlandet i helga... :whistle: Siter
AMO Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Anbefales å bestille på nett! Mitt ble sendt fra CDON i dag, så det er vel her på fredag! Siter
Lars B. Frostad Skrevet 14. april 2010 Forfatter Skrevet 14. april 2010 Og til de som kun kan tenke seg kun ÉN av disse episodene (til billigere pris), kan laste ned og kjøpe dette via Windows Live; når dette slippes. Anbefales å oppdatere sin Windows Live, når man starter opp GTA:IV - da vil intro bildet forandre seg. Flere bugs og forbedringer vil bli gjort, bl.a. stor forskjell innenfor skyggelegging - og ellers vil den laste inn raskere; og grafikken bedre. Siter
Sindre Hansen Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Da var spillet i hus, så nå skal det spilles!!! Noen som har fått prøvd det enda? Siter
Lars B. Frostad Skrevet 16. april 2010 Forfatter Skrevet 16. april 2010 Skal kjøpe denne via butikk i dag tenkte jeg, hadde først tenkt til å kun kjøpe en av episodene først. Ser at det nå er åpnet for "online" nedlasting også via "Live Marketplace", én episode vil koste ca. Kr: 120.- - men så skal man laste ned mellom 3 og 4 GB. Hele pakken med begge episodene, koster kun ca. Kr: 220.- ser jeg - så dette er absolutt mye for pengene etter mit syn. Er kommet på ca. 45.88% i hovedspillet, så kjøper tilleggspakken i dag - men venter med å installere. Kom gjerne med tilbakemeldinger Sindre, når du har fått testet ut litt - hva du synes! Siter
Sindre Hansen Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Fikk kjøpt mitt på Gamestop i stad for 249 .-. Så det er absolutt velbrukte penger. Har startet med "The Lost and Damned". Introen og starten på spillet virker veldig veldig bra. Tror denne utvidelsen blir minst like spennende som hovedspillet. Man får en følelse av å være med i en gjeng, man kjører sammen, fester sammen. Man kan komme til klubbhuset for å ta håndbakk, spillekort eller hedre de som er drept i klubben. Kan komme tilbake med mer! Jeg spiller pc-versjonen. Gå ikke på samme feil som jeg har gjort, jeg har ikke opprettet profil på Live Games. Så dermed får jeg heller ikke lagret det jeg holder på med. HUSK DET, til de som skal spille PC-versjonen! Opprett profil først! Siter
Geir Teigo Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Can't wait... Guttungen skal i seng i 8-tiden, deretter blir det gladvold for alle penga! Siter
Sindre Hansen Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Da har jeg kommet 26 % alt.. Spillet virker å være ganske kort, men det er knall moro. Mye gladvold. Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Noen som får til å kjøpe dette via Windows Live i Steam utgaven? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Hmm godt spørsmål... Jeg har Steam-utgaven, og etter en update som kom nå nylig har man jo mulighet til å trykke PLAY på disse to episodene, men siden jeg ikke har kjøpt kommer Games for Windows-greia opp og den shoppe, så jeg vil tro det skal gå. Nå har jeg ikke sett på dette i dag siden jeg har vært på jobb helt siden i går (overnatting på kontoret, fyfy..) men jeg skal gi det et forsøk asap når jeg kommer hjem om et par timer. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Da er jeg kommet meg hjem, og har kjøpt episodene med gjenværende Microsoft points fra den gang jeg hadde en fungerende XBOX.. Laster ned med svimlende hastighet. Skal nevnes at jeg ikke fikk kjøpt som èn pakke, men to separate som hver kostet 1200 points. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 16. april 2010 Forfatter Skrevet 16. april 2010 Stemmer bra det ja! Via nedlasting, vil man bare kunne kjøpe hver av de to episodene separat. Er kun via DVD-pakken man får kjøpt begge to, og her er hver episode på hver sin DVD (kjøpte den selv i dag). Så nå ligger den der, og frister meg - til jeg blir ferdig med selve hovedspillet. Morsomt med eget kart, som er spesifikt skreddersydd de to episodene osv. AirHockey er en ny funksjon, som skal bli spennende. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 EFLC er nå å få kjøpt som èn pakke via Games for Windows-programmet. Så det nå ETTER at jeg hadde kjøpt dem separat og lastet ned. Gay Tony-pakka laster ned ennå, den første er installert og tester nå. Ser ut til å fungere smertefritt med Steam-versjon. Kjør på!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.