Karl Johan Sjøen Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Invisterte i Flaming Cliffs 2 som kom ut for ikke så lenge siden, må si meg veldig fornøyd Her er et par bilder fra diverse flights nå i påsken. Trykk på bildene for å komme til google picasa og se orginal størrelse ( Link til mitt Flaming Cliffs 2 album) Fra første test flight i Su-27 Flanker. Fikk ikke med meg at wingman'en også ville lande før på final da jeg hørte en skummel brumle lyd på høyre side av meg. Begge overlevede landingen, men måtte skifte undertøy :grin: MIG-29S (Fulcrum-C). Småfrekk liten sak. Her sender jeg avgårde en R-77 mot en Tyrkisk F-16... ...som prøver å stikke av :whistle: ...uten å klare det :grin: Etter et par utsøkte bevegelser på stikka (les: flaks) klarte jeg jaggu meg å få ned wingman også Fullt så eplekjekk var jeg ikke kort tid etter når følgende hendte: Heldigvis er det jo både rakett og paraply i kontorstolen, så det gikk jo på et vis. Var litt småflau da jeg på replay'en fant ut jeg var skutt ned av en Hellfire fra en AH-1W Cobra. Jeg hadde tilfeldigvis sirklet rundt Cobra'en og den skjøt 3-4 missiler før den traff... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.