Joakim Hagen Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Heisann dere! I morgen (05. April) klokken 14:00 til 16:00 lokal sitter jeg ENVA_TWR. Mest sansynlig vil App også være online. Så jeg håper mange av dere velger å ta en flight til Trondheim. Gjerne IFR men kan sikkert ta litt VFR og (:crazy:) men helst tenk IFR Har hatt 2 tidligere treninger online men uoffisielle så nå får vi se hvor mye jeg tåler før det blir for mye for meg i morgen håper jeg! Vi snakkes rundt 15 Lokal da! Siter
Lars-Petter Holst Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Perfekt tid! Deilig å få litt "dagsflyving" med ATC dekning , så må nesten gripe sjansen å ta meg en tur god trening! Siter
Joakim Hagen Skrevet 4. april 2010 Forfatter Skrevet 4. april 2010 Klart er det det! Er vel den tiden at vi må stå opp tidlig igjen etter en ferie :grin: Så passer perfekt det Bra du vil komme! Vet jeg at noen kommer da Siter
Sindre Holberg Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Maybe ill be there. Avhenger om jeg får PCn opp å gå til da Lykke til! -S Siter
Joakim Hagen Skrevet 5. april 2010 Forfatter Skrevet 5. april 2010 Takk til alle som valgte å ta turen idag Sånn er statistikken for dagen: Aircraft Seen 20Aircraft Tracked 13 Flight Plans Amended 17 Transponder Codes Assigned 16 Cruise Altitudes Modified 1 Temporary Altitudes Modified 7 Hand-Offs Initiated 7 Hand-Offs Received 1 Neste trening er Torsdag 20-22 for de som vil komme! Kommer tilbake til det. Siter
Helge Sakkestad Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Lykke til videre! Kunne høre deg veldig klart og fint iallefall. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.