Jan Arild Gjemble Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Ja, så var vi igang igjen. Dagens første tur gikk fra Gardermoen til Praha. Her er noen bilder under arrival Praha Svinger inn på ILS'en RW24 Short final Kenneth har nettopp landet Parkert og tømt flyet for passasjerer. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Måtte henge meg med jeg og. Mens resten av gjengen startet fra Gardermoen, tok jeg anledningen å starte fra København. Klatring ut fra køben. Nydelig måne Og like nydelig soloppgang Ut fra Praha var Kenneth keen på å komme først, men han valgte til slutt en holding rett før Innsbruck Under innflyging til Innsbruck, så vi ikke fjøra forran oss. Først under 4000' ble rullebane synlig. Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Flotte bilder igjen :-) gleder meg nå til neste flytur på MP server`n .. :-) Siter
Emil Topstad Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Gøy at dere vil legge ut bilder fra flygningene deres!! Like flotte hver gang! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.