Jan Arild Gjemble Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Ja, idag har turen gått opp fra Monastir til Venezia. Desverre ingen bilder fra dette legget fra meg da det var midt på natten. Fra Venezia gikk turen tidlig på morgenen til Budapest. Her er fire bilder fra denne turen. Her står jeg og Øystein på holding klar til take off til Budapest Venezia grytidlig på morgenen eller egentlig natt enda Over Budapest under finale til LHPB Like før touchdown, og endelig ser vi så vidt i sola også. Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Flotte bilder igjen fra deg Jan Arild , dette ser meget bra ut.. skulle ønske jeg kunne blitt med dere men sliter med pc, kommer sterkere tilbake very soon :-) Siter
Øystein Hansen Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Da kommer det noen bilder fra denne kanten også....dog med litt annen himmel enn Jan Arild pga forskjellig oppsett i REX2 antageligvis.... Første legg mellom Monastir og Venezia. Her rett over Fireneze og straks klar for descend. Short final på RW04R Venezia Neste legg var fra Venazia til Budapest og da kom endelig dagslyset tilbake! Her fra approach mot Budapest. Soloppgang... Parkert ved gate. Neste legg er fra Budapest til Hamburg som vi er på akkurat nå...Bilder kommer senere. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 3. april 2010 Forfatter Skrevet 3. april 2010 Da var Øystein, Fred og jeg framme i Hamburg. Her kommer noen bilder av innflygningen. Kom nok litt høyt inn, men via en merkelig STAR (RARU1A) var det mer enn nok tid å miste høyde på. Her passerer STAR'en over EDDH hvor vi minutter senere lander STAR'en tok oss helt ut til LEE ute ved fjorden inn til Hamburg. Travelt på fjorden ser det ut som. Mye trafikk Short final for landing på RW15 Touchdown! Parkert og klar til å tømme flyet. Nå er det matpause i Hamburg, så får vi se hvor turen går videre. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 3. april 2010 Forfatter Skrevet 3. april 2010 Da var siste legget tilbake til Gardermoen. Erik, Øystein og jeg forlot Hamburg med kurs Gardermoen. her fra utflyvning Hamburg Her er vi alle klar for å losse flyet for varer. Kjetil sto her når vi kom. Takk for turen. Siter
Øystein Hansen Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Da fyller jeg på med noen shots fra to siste legg jeg også. Først fra take-off i Budapest med Air Berlin på tur til Hamburg. Så fra take-off i Hamburg med TNT Cargo på vei til Oslo Home sweat home i sikte! Da er en kjempefin rundtur i Europa over for denne gang! Siter
Emil Topstad Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Øystein: Hva slags 757 flyr du? ser ikke ut om Quality wings sin..? Veldig flotte bilder, kjedelig at dere har fløyet hjem til Gardermoen.... :whistle: Siter
Øystein Hansen Skrevet 4. april 2010 Skrevet 4. april 2010 Emil: Joda, det er Qualitywings sin 757 som ble brukt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.