Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter

ingen som produsere den men veit noen nårtid den kommer ?

jeg håper den kommer minst i 2015

Skrevet
  • Forfatter

Den B787 fløy for første gang i all sin prakt 15. desember 2010. Begynnelsen av denne nye alderen passasjerfly setter tempoet for alle å følge. Med sine super rene linjer utad, hadde ingeniørene hos Boeing utfordringen med å levere en virkelig revolusjonerende flightdeck. Boeing sikkert leveres med 5-Piece glass Display, Multi-Tastatur Controllers, Control Cursor Devices, nytt konsept Mode Control Panel og mer. FDS har produsert kopi B787 (Under Non-Disclosure) siden sommeren 2006. Les videre for å finne ut alt om de spennende nye FDS produkt som gjør opp B787 Product Line.

http://www.flightdecksolutions.com/ac_type.php?id=48

Skrevet

Såvidt jeg kan se, så har ikke FDS gått ut med noe info ang. 787 cockpit. Og under alle kategorier av produkter står det bare "No Products Found Under This Category."

Du må nok smøre deg med litt tålmodighet ;)

Skrevet
Du kunne jo gjort det selv da. Bedre at noen gjør det i det hele tatt :) .
Hvorfor skulle han oversette det, det er jo ikke han som har postet det. Om valget står mellom rævva engelsk og ingenting foretrekker jeg ingenting.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …