Paulo Fernandes Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Nå er det noen dager siden jeg postet min siste post. Siden den tid (siden det er påskeferie) har jeg fløyet masse :grin: Jeg har fløyet: Torp - Frankfurt - Porto - Palma de Mallorca. Her er bildene: Første tur gikk fra Torp til Frankfurt Hahn med Ryanair. Her tok jeg bare et bilde fra avgang og noen på cruise. Callsign: RYR9829 Flytype: B738 Rute: ODNIK UT551 AAL UP615 LBE UL126 WRB N850 GISEM Z10 MISGI Z104 ARKOK ODNIK 1H dep: Vakker solnedgang fra FL380 på cruise: Fly fly Ryanair, we're gonna take you there! Så til tur nr 2. Den gikk fra Frankfurt hahn til Porto, også med Ryanair. Dette var min første flytur ever til det fantastiske nye Porto-sceneriet av Tropicalsim. 150 kr, og svært god kvalitet på det! AES-kompatibelt. Callsign: RYR4171 Flytype: B738 Rute: BITBU Y180 NUDRI UY180 DIK UN857 GIMER UZ912 PON UN872 VES UH80 ASPOR Litt regn før avgang i Frankfurt. (Vet dråpene ble litt store). Forlater Tyskland og Frankfurt: Over den nordligste delen av Spania, før vi entrer Portugal: Godt på vei nedover mot Porto: Måtte bare få med meg denne litt enslige skyen =) Parkert på Francisco de sá Carneiro flyplass utenfor Porto by. Elsker sceneriet Fortsettelse følger. Siter
TOS Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Flotte bilete. Men dei regndropane såg slett ikkje realistiske ut om ein tenkjer på at du faktisk flyg i ca 140 knop (Ref: MCP) Siter
Paulo Fernandes Skrevet 2. april 2010 Forfatter Skrevet 2. april 2010 Tre flyplass-bilder: Og så til tur nr 3. Dette var også helt klart den beste turen. Mallorca-sceneriet fra Aerosoft er helt rått =) Callsign: BER7785 Flytype: B738 Rute: PESUL W2 VIS UM191 DIPOL UH100 CJN UN733 VLC UN733 GATOS Fin medvind på cruise i dag, FL370: Vakre fjell på Mallorca ( Nede, og bare 53 sek forsinket på gate Flyplassen, parkeringshuset godt synlig =) Takk for meg For denne gang. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Pent! Jeg har også flydd en del i ferien som du vet! :grin: Siter
Tommy Bernes Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Flotte bilder! Men hvordan har du fått endret fargene på autopilot panelet? Fra oransje til blå hvitt? evt. hvor kan man endre det? Siter
Paulo Fernandes Skrevet 2. april 2010 Forfatter Skrevet 2. april 2010 Det gjør du etter å ha trykket "Fly now" også går du på options - PMDG - options, colours og velger der Siter
Henrik Simonsen Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Fantastiske bilder har det sceneryet der for Porto selv, og jeg elsker det! Siter
Henrik Bergman Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Etter at jeg var der, måtte jeg også ha det porto-sceneryet.. digger det nydelige bilder! (som vanlig) Siter
Petter Tandberg Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Hehe - Det første som slo meg var at tittelen var hentet fra Flåklypa :grin: Flotte bilder! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 3. april 2010 Forfatter Skrevet 3. april 2010 Haha, visste ikke det du. Sleit med tittelen, siden bildene er ganske forskjellig. Noen er tatt i Tyskland, noen på en øy utenfor Spania. Blir vanskelig! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.