andreas nærbø Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Her er et bilde på cruise til LOWI fra ENTO med Sas . Det er en flight for FlyNow men de leide inn et Sas fly Ligger på FL410 . Kommer nok flere bilder av Landingen. Siter
andreas nærbø Skrevet 1. april 2010 Forfatter Skrevet 1. april 2010 Hehe Her er resten Lar bildene tale for seg selv. Hope you like it Andreas Siter
Mads Hjemmen Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Fine motiver ja, men jeg skjønner ikke hvorfor du ikke bruker det du har av systemer for landing? Da blir jo alt straks mye bedre og morsommere :grin: Det GÅR faktisk ann å lande med ILS systemer på LOWI, selvom den er offtrack. Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Innsbruck er litt sært siden det egentlig er en localizer innflygning men med en glideslope i tillegg. Vi flyr den i praksis som en ILS, men det er likevel egentlig en LOC/DME app. med sjekkhøyder hele veien. Om jeg ser banen tidlig i Innsbruck bruker jeg også å svinge litt syd for localizeren for å få en lengre rett finale. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.