Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

he he, stemmer det , det er 1 april i dag.....ja ja uansett god bedring Steinar

Skrevet

Jeg både håper og tror at Steinar sier dette med et glimt i øyet, jf tidligere "diskusjoner" om dette temaet, men det er bra du kan tulle litt med det Steinar :)

Skrevet

Jaja. Hva skal man si?

Vil gjerne grattulere, men er litt i tvil med tanke på annonseringstidspunktet...

Gunnar. Denne skeptiken er ikke helt bortkastet.

Gratuleler!

Einar, og dere andre som ufereorbeholden sa Gratulere. Til dere kan jeg si følgende.

Aprilsnar

Denne aprilspsøken er planlagt over et par dager, omlag 90% av dem som har komentert dette til meg har godt på dette som om det skulle være et varmt smørbrød som ble servert :grin:

Skrevet

:grin: :grin: :grin:

Andrew. Du får på den som dagens beste komentar. Men trøst dere med at hun kan ikke mere en et par ord på norsk, så hun fatter nok ikke hva som står i denne tråden om hun i Thailand på et ubegripelig vis skulle finne veien inn hit.

Skrevet

Ska ru gifte deg på baren til Kåre? hæhæ, Ja dere blir ikke de første isåfall og ikke de siste heller kjenner jeg Kåre og Terje rett. ;)

Gratulere med valget hvertfall. Håper dere får en flott fest og feiring.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...