Steinar Grindstein Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 OK folkens. Har en ting jeg ønsker og medele alle kjente. Den 01.08.2010 skal jeg gifte meg i Thailand. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Vil gjerne grattulere, men er litt i tvil med tanke på annonseringstidspunktet... :whistle: Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 he he, stemmer det , det er 1 april i dag.....ja ja uansett god bedring Steinar Siter
Even Moe Egenes Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Hvis dette er en aprilsnarr så blir jeg sur!!!! Gratulerer så meget Steinar. Hyggelig å høre Siter
JM Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Jeg både håper og tror at Steinar sier dette med et glimt i øyet, jf tidligere "diskusjoner" om dette temaet, men det er bra du kan tulle litt med det Steinar Siter
Joakim Hagen Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Uff får latterkrampe av alle som tror dette. Skeptisk her ja :grin: Siter
Steinar Grindstein Skrevet 1. april 2010 Forfatter Skrevet 1. april 2010 Jaja. Hva skal man si? Vil gjerne grattulere, men er litt i tvil med tanke på annonseringstidspunktet... Gunnar. Denne skeptiken er ikke helt bortkastet. Gratuleler! Einar, og dere andre som ufereorbeholden sa Gratulere. Til dere kan jeg si følgende. Aprilsnar Denne aprilspsøken er planlagt over et par dager, omlag 90% av dem som har komentert dette til meg har godt på dette som om det skulle være et varmt smørbrød som ble servert :grin: Siter
Andrew Thomsen Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Om vi ikke hører fra Steinar de neste ukene, er det fordi dama har vært innom flightsim.no :whistle: Siter
Steinar Grindstein Skrevet 1. april 2010 Forfatter Skrevet 1. april 2010 :grin: :grin: :grin: Andrew. Du får på den som dagens beste komentar. Men trøst dere med at hun kan ikke mere en et par ord på norsk, så hun fatter nok ikke hva som står i denne tråden om hun i Thailand på et ubegripelig vis skulle finne veien inn hit. Siter
Aslak Iversen Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 http://www.kaarethai.com/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=10423 Siter
per berge Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Ska ru gifte deg på baren til Kåre? hæhæ, Ja dere blir ikke de første isåfall og ikke de siste heller kjenner jeg Kåre og Terje rett. Gratulere med valget hvertfall. Håper dere får en flott fest og feiring. Siter
Steinar Grindstein Skrevet 1. april 2010 Forfatter Skrevet 1. april 2010 Nei Kåre og Terje er ikke sene til og invitere til Party i baren for og si det slik. Var selv på en slik fest der når jeg var der nede i Februar. Da feiret du bursdagen til et Hotell som heter Lek om jeg husker riktig. Siter
per berge Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 stemmer det ja. Sett bilder fra den festen på forumet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.