Tommy Bernes Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Heisann! Har skaffet meg en ny skjerm til min pc og satt den opp idag, kjører nå på 1920x1080 og det var litt annerledes enn 19 tommeren eg var vant til Skjermen er en Benq V2410 LED skjerm og er en knall skjerm! Var ikke dyr heller Men måtte hvertfall ta meg en testtur, denne gikk i 757 ut fra Bergen og ut i det blå Her er hvertfall et bilde fra Cruise på FL300 Etterpå er det ut på tur igjen, får se hvor den går :cool: Kommenter gjerne, og ha en god påske! Mvh Tommy Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Pent bilde, bra det er flere som bruker 3D contrails fra REX Siter
Tommy Bernes Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Skrevet 31. mars 2010 Ja, like greit, det er jo bra da.. Bare synd man ikke finner de på REX siden lenger.. Men den er kjekk å ha Siter
Emil Topstad Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Flott bilde av en flott maskin! Er ikke dette selskapet fra Israel eller noe sånt tro..? Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Pent bilde som så mange ganger før fra Tommy. Gratulerer også med ny skjerm. Siter
Tommy Bernes Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Skrevet 31. mars 2010 Takker! :cool: Er ikke dette selskapet fra Israel eller noe sånt tro..? Joda, ofte går de vel som Bibelchartere Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Da har du jo samme skjerm som meg da kanskje. Slitan med ny bildefremviser! :grin: Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Ja, like greit, det er jo bra da.. Bare synd man ikke finner de på REX siden lenger.. Men den er kjekk å ha Fint at vi to har dem da , mohaha :grin: Enig, dem er mye finere en default, herregud hvor latterlig det ser ut Selvom de fra REX ikke er 100% realistiske så er dem bedre enn default. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.