Skrevet 30. mars 2010 14 år Scanair`s Bamse repaint for CLS DC-10! har begynt repainte igjen gitt! Snart så begynner sesongen igjen med Charter nedover til syden og hvorfor ikke begynne med med god gamle Bamse! :cool: *savner DC10 på OSL* Repainten er både til FS9 og FSX og blir lastet opp 5/4-2010... Kommentarer er bare hyggelig!
Skrevet 30. mars 2010 14 år Nydelig maskin Savner også denne på OSL ja. Mange gode ferieminner som dukker opp da en ser "Bamse". I tillegg var det vel Pluto, Dumbo og Balloo var det ikke ?
Skrevet 30. mars 2010 14 år Dette var virkelig flott! Ikke så mye DC-10 bilder man ser fra fs! Virkleig flott!
Skrevet 30. mars 2010 14 år Ahhh, herlig! Jeg har ikke noe imot å hente ut DC-10'ern fra hangaren for en liten luftetur.
Skrevet 30. mars 2010 14 år perfekt, har savnet denne til DC-10 håper du kommer med flere paint til DC-10 en. en fantastisk maskin
Skrevet 9. april 2010 14 år Forfatter Da er painten lastet opp til Werner sin server, regner med at Werner sier i fra når den er klar for nedlastning... Kos dere
Skrevet 10. april 2010 14 år [syngemodus] Hipp hurra for bamsefar som er så snill og rar[/syngemodus] Artige og flotte bilete
Skrevet 10. april 2010 14 år Da var denne klar for nedlasting! Last den ned her! For installasjon, legg mappen texture.Scanair i din CLS DC10-mappe. Kopier så innholdet fra den medfølgende aircraft.cfg inn i din eksisterende aircraft.cfg, og erstatt x i [fltsim.xx] med det neste tallet i rekken i din aircraft.cfg-fil. Lykke til
Skrevet 10. april 2010 14 år Premium Medlem Flott arbeid Truls Petter!! DC-10 er blant mine yndlings-veteraner, og jeg var så heldig å rekke noen turer over Atlanteren mens SAS enda brukte disse. Jeg har også en chartertur til Lanzarote med en DC-10 fra Scanair i disse fargene .
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.