Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 stk, 4 dagers pass til INFERNO festivalen er i strekt behov for omsorgsfulle adoptiv foreldre.

Selges for kostpris.

Undertegnede bedriver ikke svartebørs når det gjelder høykultur.

Skrevet

Har ikke vært på Inferno på mange år, skulle gjerne ha vært der i år men jeg har nok dessverre fullt opp med andre aktiviteter.

Men kan virkelig anbefale alle denne festivalen, mange gode artister og en utrolig bra stemning som jeg ikke har opplevd på andre musikkfestivaler jeg har vært på. Spesielt fredagen tror jeg blir bra i år :)

Skrevet

Kunne tenkt meg å sett Taake og Benediction selv, den siste Taake-skiva er på grensen til elendig, men materialet fra Bjørgvin-trilogien er fortsatt utrolig bra og gjør seg alltid godt live.

Begynner å bli en stund siden jeg var på Inferno sist også, tror siste gang var i 2007, hvis det var da Immortal headlinet... De siste årene, inkludert i år, har det vært en blanding av at det ikke har passet og at jeg ikke har syntes at line upen er verdt 1200kr. Men Inferno pleier å være koselig det, selv om jeg personlig syns Hole in the Sky er hakket bedre, både hva line up og by angår, Bergen om sommeren er jaggu koseligere enn Oslo i påska ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...