Raymond Bergseng Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Hei, På fredag ser jeg VG kan fortelle at Norge skal spille en sentral rolle i det nye Ghost Recon- spillet. Vi kan faktisk få full krig på norsk landjord, i en verden hvor olje blir mangelvare og Norges gode strategiske beliggenhet blir et problem for noen Spillet kommer til høsten. Les mer her. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Trailern er jo midt på treet i forhold til virkelighet og animasjon. Gleder meg veldig til dette spillet Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Krig på Norsk jord? Det er jo ikke noe problem, det er bare og lage plakater og demonstrere litt det. Kansje lage litt kaker og prate litt om miljøet, så går det nokk vekk skal du se... :grin: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Altfor futuristisk for min smak, dette minnet mer om en FPS-versjon av Command and Conquer enn noe annet... Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Fredrik: Jeg har ikke satt meg inn i hvor futurisk spillet er, men scenariet kan jo kanskje være ganske nære et av scenariene man har vurdert JSF og Gripen opp imot Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Hehe, det var ikke scenariet som fikk meg til å rynke på nesa, det var heller gadgets som gjør folk usynlige og robotdroner som putrer rundt i gata Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.