Skrevet 28. mars 2010 14 år Hei, På fredag ser jeg VG kan fortelle at Norge skal spille en sentral rolle i det nye Ghost Recon- spillet. Vi kan faktisk få full krig på norsk landjord, i en verden hvor olje blir mangelvare og Norges gode strategiske beliggenhet blir et problem for noen Spillet kommer til høsten. Les mer her.
Skrevet 28. mars 2010 14 år Trailern er jo midt på treet i forhold til virkelighet og animasjon. Gleder meg veldig til dette spillet
Skrevet 28. mars 2010 14 år Krig på Norsk jord? Det er jo ikke noe problem, det er bare og lage plakater og demonstrere litt det. Kansje lage litt kaker og prate litt om miljøet, så går det nokk vekk skal du se... :grin:
Skrevet 28. mars 2010 14 år Altfor futuristisk for min smak, dette minnet mer om en FPS-versjon av Command and Conquer enn noe annet...
Skrevet 28. mars 2010 14 år Fredrik: Jeg har ikke satt meg inn i hvor futurisk spillet er, men scenariet kan jo kanskje være ganske nære et av scenariene man har vurdert JSF og Gripen opp imot
Skrevet 28. mars 2010 14 år Hehe, det var ikke scenariet som fikk meg til å rynke på nesa, det var heller gadgets som gjør folk usynlige og robotdroner som putrer rundt i gata
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.