Fred Solli Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 God Påske til alle i hus og hytter, men spesiellt til de som sitter og tviholder på stikka og lurer på hva som skjer. Må vel få til en søndagstur idag også :grin: Siden det er palmesøndag burde vi kanskje fly der palmene vokser, men jeg tror ikke det er så aktuellt med tanke på tidligere eskapader. Så det blir PNW området fortsatt. Vi starter som vanlig kl. 20.00 og flyr bushfly. Ruta blir som følger: [color:#993399]KORS - Orcas I KPAE - Shonomish S86 - Sky Harbor S88 - Skykomish State 1S2 - Darrington Municipal 3W5 - Concrete KBVS - Skagit Regional 2WA1 - Diamond Point Airstrip WA05 - Apex Airpark KSEA - Seattle Tacoma[/color] Ruta tar ca. 105 min effektiv flytid med 1 motors så de som flyr annet kan møte oss på KSEA ca. kl. 22.00. Vel møtt, folkens Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Flotte saker Fred. Gleder meg stor allerede. Tror det sneik seg inn en liten feil hos deg. 3WA5 - Concrete Den heter 3W5 - Concrete Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Påskeferie her, så kommer ikke denne søndagen nei, men krever bilder av dere som blir med. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. mars 2010 Premium Medlem Skrevet 28. mars 2010 Glimrende Fred, hva er bedre Påskestemning enn en tur i bush`n med bål og någo attåt!? Og for å komme oss dit må vi selvsagt bruke bushfly :grin: . Tror jeg skrur ballongdekkene på Skywagon, og ser om jeg klarer å holde følge med dere proffer. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Dette er tortur for dem som er på ferie :grin: Men, dere får ha en god tur, og bilder er et KRAV! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.