Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 218
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Erik Olsen Bru
Skrevet

Flyr ENZV-LEAL for Virtual Norwegian med LN-NOE :)

Skrevet

Veldig tidlig i planleggingsfasen for flight LH2050 til Johannesburg. Dep er på 20:45. Med en arr på 07:15 +1!

Mtp på morgendagens kamp mellom Tyskland mot Australia, har Lufthansa satt opp et ekstra fly for ivrige fotballfans. Kampen spilles i Durban, som er 598 Km fra Johannesburg :)

Skrevet

Jeg er selv i gang med planlægningen af et Air Greenland-flight til Grønland/Kangerlussuaq (Sdr. Strømfjord). Det bliver med afgang fra Værnes, og ikke som vanligt fra CPH.

Skrevet

Preparing for en flight fra Alicante-Nice, for flyNOW :) En stor bedrift i Spania som chartret en 757 ;)

Ble ikke noe av den :mad: Når jeg skriver i FMC en kommer det bare "not in data base" eller noe sånt!

Edit: Kom meg av gårde til slutt! Måtte bare innstallere Captain Sim 757 på nytt :)

Skrevet

Hmm...Uten at jeg vet så kan det være noen som sitter å missbruker kontoen til Kristoffer eventuelt at han har drukket :grin: . Det virker nesten sånn, unnskyld hvis det er du som sitter der Kristoffer men kan ikke si informasjonen var spesielt nyttig gitt i denne sammenhengen iallefall.

Skrevet

I dag flyr jeg " Yukon River Midnight Sun flight."

Startet i Eagle på grensen mellom Canada og Alaska og flyr langs Yukon River med turister. Det skal stoppes på hver eneste flystripe for handel av suvernirer og påfyll med kaffe og annet.

Reportasje kommer senere.....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...