Skrevet 15. mai 2010 14 år test flight fra ENGM-ENCN med ICE TF-FII B752 snakker med Erik Bru på skype
Skrevet 15. mai 2010 14 år Nettop hatt masse moro i F-16 over Østlandet Vet ikke hvor lenge jeg fløy, men det var kanskje en time.
Skrevet 16. mai 2010 14 år Flyr samme rute som Andreas med TF-FIJ. Det er et nydelig fly! Snakker med Andreas på skype.
Skrevet 19. mai 2010 14 år Cathay Pacific 654 KLAS-VHHH 6583 NM Kommer FULL rapport i løpet av morgendagen !
Skrevet 21. mai 2010 14 år ENGM-ENML SAS 735 SK4524 Landet Tok litt lengre tid idag :cry: Brukte hele 57 min, fra jeg ble pushet til jeg stod på gate 3 i Molde med motorene shutta
Skrevet 22. mai 2010 14 år Aberdeen-Molde Thomason Fly 733 Får ikke trackeren på Fsairlines til og virke, derfor ikke flyNOW på meg :cry:
Skrevet 22. mai 2010 14 år Landa på TNCM fra LFPG for en time siden brukte 8 timer og 8 minutter på denne flighten og en A330-300 måtte i bruk som skal farkte over 200 pax jordan rudt
Skrevet 22. mai 2010 14 år ESGG-ENGM SAS 737-500 Wilco`s Sorry at jeg posta en ny post pga. returen! SKulle posta den i den forrige
Skrevet 22. mai 2010 14 år Da er jeg snart på decend til Miami der jeg skal overnatte før jeg setter kursen mot San Francisco for en mellomlanding og videre til Honolulu
Skrevet 24. mai 2010 14 år Ikke gå til frontalangrep nå da, men denne tråden har ikke blitt litt feilplassert vel? :grin: Innledning til sier følgende om undertemaene som skal være i kategorien: "Snackbaren er plassen for alt utenomsnakk som ikke har noe med fly/simulatorer å gjøre. Emner som sklir ut i andre kategorier blir flyttet hit." :grin: Ikke at det har noe si for meg altså, bare lurer om den har blitt flyttet i det siste. Jeg har iallefall ikke lagt merke til det at den har ligget her før. Vil iallefall si at den så absolutt har noe med flyving og simulator å gjøre . EDIT:Forresten er jeg på vei fra ENVA til ENBO nå med Sas pga. at jeg ikke har nett på den stasjonære så må jeg bare ta til takke med offline flyving-.-.
Skrevet 24. mai 2010 14 år Tidlig i planleggingen av Cargolux flight til Seattle fra ELLX. Turen vil bli operert av en 747-8F!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.