Skrevet 4. april 2010 14 år Da har jeg akkurat landet trygt på Gardermoen, fra Nice. (ENGM-LFMN) Rolig forhold under flyvningen, og alt gikk etter planen. Dette var min sjette tur med Airbus A330-300, så nå har jeg "vraket" 737'en:) Jeg flyr for tiden på FSairlines, KK Airlines, men vil nok snart begynne å fly på Vatsim også!
Skrevet 5. april 2010 14 år Da begynner passasjerene å sammle seg på gaten i Darwin, mens vi i cockpit gjør klar for en flygnig til Kuala Lumpur med MD-11.
Skrevet 5. april 2010 14 år Flyr RCTP-VHHX med MD-11. Har etter mange timer med manuallesing og prøving/feiling klart å få til en ordentlig flight med maskina. Nå skal jeg ta en IGS 13, det blir spennende.
Skrevet 5. april 2010 14 år Aeroflot Cargo fra UUEE til VHHX 50 tonn med vodka til kina Bilder kommer i morgen.
Skrevet 6. april 2010 14 år Flyr LPPR-ENZV for flyNOW, jeg er snart over Frankrike. Flyet er en Boeing 737-700 LN-RRB, verdens vakreste fly
Skrevet 6. april 2010 14 år På vei fra ENVA til ENBO, med Sas 737-700 LN-RRA. akkurat nådd 23000 ft og nærmer meg OGNAN.
Skrevet 6. april 2010 14 år Har kommet over nordsjøen nå. Tullet litt med fmc'en i starten. Jeg skrev inn VAR og trykket på feil og dermed hadde jeg kurs imot Italia :blush:
Skrevet 6. april 2010 14 år Nå er jeg på vei til Torp med LN-RRB Det ble mye flygning på meg idag :grin:
Skrevet 6. april 2010 14 år Fløy nettop fra St. Maarten til St. Barths med ATR 72! :grin: Noe stort fly til den korte turen, men vi får skylde på at det var så mange som hadde booka akkurat denne strekningen.... Skal legges til at landingen ikke var den beste heller... :whistle:
Skrevet 6. april 2010 14 år Jeg "synder". Skulle trent litt ERJ og Twin Otter, men ble låst til nye TV serier på Blu-ray i stedet. Totalt offline, beklager OT, skal skjerpe meg :grin:
Skrevet 7. april 2010 14 år 3 turen i dag.. :whistle: MH0059 -> Penang - Kuala Lumpur. Alltid gøy å fly i mørket.. Og da var MH0059 trygt nede i Kuala Lumpur med spente passasjerer, som forlot flyet storfornøyd etter god service mens kapteinen selv sto i døra
Skrevet 8. april 2010 14 år Flyr til ENGM er på climb nå skal på FL310 og flyet er en B737-700 LN-TUI
Skrevet 9. april 2010 14 år Allan, du kan sikert kontakta meg på msn, da kan jeg lære deg det Er innpå om en time og 30 minutt erikobru@hotmail.com Nå flyr jeg fly ENZV-LPPR for flyNOW! Flyet er en B738. Er på cruise, så jeg skal ut og jogge nå
Skrevet 9. april 2010 14 år Hei Erik den er grei, legger deg til MSN, Tusen Takk. og det passer meg fint, for da er jeg hjemme, så kan jeg sitte i ro og fred og se på det.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.