Gå til innhold

Featured Replies

• Svar 218
  • Visninger 2,7k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Kom meg endelig til Amsterdam etter 4(!) dagers forsinkelse pâ grunn av FSAirlines.

B737-700 som ble brukt(Air Mokum - CityTrip)

Planlegger â fâ flydd litt E170 i tiden framover :grin:

Skrevet
  • Forfatter

Tok av fra KORD (Chicago O'Hare) for ca 5 minutter siden. Klatrer opp mot FL250, på vei mot KMIA (Miami International). "bare" litt over 2 timer igjen. ;) ca 2 og en halv. Med min crappy grafikk skal jeg prøve å våge meg på screenshot forum med noen få bilder..

Skrevet

Tar snart av fra Munchen med AS Twin Otter, skal til Innsbruck. Uttesting av 1.11 patchen, skal se om motorene oppfører seg mer foruftig nå :smile:

Skrevet

Jeg flyr ENGM-KLAS med R44

Skrevet

Oi dæven Geir, tenkt og komme fram før neste år eller? :grin:

Skrevet

Lagt inn en kenguru plan for kvelden/natta. ENGM-LSZH med 738. LSZH-LEPA med LD763. LEPA-EGLL med LD763 og om jeg gidder tar jeg dronninga på vinga og ser om jeg flyr EGLL-LLBG til slutt.

PÅ de 3 første har jeg lagt inn 45 minutter mellom ankomst og avreise. Så får kvelden vise om det gikk ad undas eller ble klaff.

Bruker FSPax så her gis det ikke noe gratis ved døra :grin:

Pizzan skal inn i ovnen mens PAX boarder ved gate40 ENGM.

Skrevet

Har akkurat haft mig en tur fra Roskilde til Kjevik i den altid dejlige Beech Duke.

Bliver kanskje til en tur videre til Fagernes senere i dag.

Skrevet

Flöy LFKB-LSGG med E170. Vinden slengte meg i bakken ved LSGG og det endte med et punktert hjul i fölge FSPax(En av mine verre landinger :P)

Flöy ogsâ en liten VFR runde med en C172 rundt LFKB ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …