Skrevet 27. mars 2010 14 år Kom over denne i et naboforum av en Delta B772LR som tar av ifra Renton på sin deliveryflight. Snakker om og stige som en rakett :grin: Anbefaler og stille opp lyden mest mulig for og kunne nyte lyden ifra verdens råeste motorer GE90.
Skrevet 27. mars 2010 14 år Herlig...De motorene er like store som en B737 omtrent, og climben får en L39 til og bli flau.....dette er uten tvil min favoritt maskin.
Skrevet 27. mars 2010 14 år Forfatter RR Trent 800 har fin lyd dem og for all del, Men på min reise oslo-london-dubai-bangkok-dubai-london-oslo fikk jeg 777-300ER på den ene strekninga, og den er som kjent utrustet med GE90 motoren, og lyden i cabinen var mye råere av GE90 kontra RR Trent motorene som EK har på sine 777-200ER og standar 777-300 maskiner.
Skrevet 27. mars 2010 14 år Någon som vet vad Singapore Airlines har för motorer på sina A380? Stora var dom iallafall och jag kommer ihåg att omkretsen var större än B737 när vi landade i Singapore.
Skrevet 27. mars 2010 14 år Rå film! Vel, GE-90 er i følge wikipedia 3,4 m i omkrets, RR trent 900 er 2,9 m i omkrets og en 737 er 3,7 m. Så ja, stoore motorer! Me like :cool:
Skrevet 28. mars 2010 14 år Her tror jeg du blander begrepene, Christopher. De korrekte begrepene er henholdsvis bredde og diameter. Sammenlikningsgrunnlaget er heller ikke på topp, men: 737: 3,7 meter bred (fuselage width) Width overall: GE-90: 3,4 meter RR Trent 900: ? To fan tip: GE-90: 3,2 meter RR Trent 900: 2,9 meter
Skrevet 31. mars 2010 14 år Lyden er fin den, men maskinen er noe av det mest anonyme og kjedelige jeg kan tenke meg, men folk er vel forskjellige
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.