Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Herlig...De motorene er like store som en B737 omtrent, og climben får en L39 til og bli flau.....dette er uten tvil min favoritt maskin.

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Fantastisk!

 

Men personlig, liker jeg bedre RR Trent 800 motorer på B777.

Skrevet

RR Trent 800 har fin lyd dem og for all del, Men på min reise oslo-london-dubai-bangkok-dubai-london-oslo fikk jeg 777-300ER på den ene strekninga, og den er som kjent utrustet med GE90 motoren, og lyden i cabinen var mye råere av GE90 kontra RR Trent motorene som EK har på sine 777-200ER og standar 777-300 maskiner.

Skrevet

Her tror jeg du blander begrepene, Christopher. De korrekte begrepene er henholdsvis bredde og diameter. Sammenlikningsgrunnlaget er heller ikke på topp, men:

 

737: 3,7 meter bred (fuselage width)

 

Width overall:

GE-90: 3,4 meter

RR Trent 900: ?

 

To fan tip:

GE-90: 3,2 meter

RR Trent 900: 2,9 meter

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...