Henrik Simonsen Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Her er noen bilder fra den siste tiden, håper ingen har noe imot at de er uredigerte? Siter
Henrik Simonsen Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Skrevet 26. mars 2010 Fortsettelse! Kommentarer er alltid hyggelig :whistle: Siter
Emil Topstad Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Dette likte jeg! Et ble veldig hakkete? :confused: Men flott at du legger ut Siter
Henrik Simonsen Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Skrevet 26. mars 2010 Vet hvilket bilde du tenker på tror jeg;) skjønner ikke hvorfor det ble sånn jeg.. Siter
Even Rognlien Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Nydelig serie dette her! Bruker du Anti-Aliasing i FS? Pleier å hjelpe veldig på screenshots Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Grunne til at de blir hakkete er at du legger de ut i størrelsen du tar de i, og når de linkes hit så forminskes de for å passe forumet. Man får da en feil i bildet som vil gjøre at det ser hakkete ut. Men flotte bilder, og lykke til videre med postingen. Siter
Henrik Simonsen Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Skrevet 26. mars 2010 Even skrev: Bruker du Anti-Aliasing i FS? Pleier å hjelpe veldig på screenshots Føler meg litt dum nå, men hva/hvordan og alt det der slår jeg på det? Tenker på Anti-Aliasing Takk for kommentarene! Siter
Even Rognlien Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 En annen grunn er at photobucket også resizer bildene dine når du laster dem opp. De er klare og skarpe før du laster dem opp, ikke sant? Gå inn på photobucket-brukeren din. Under 'Upload images and videos' trykker du 'More options' og velger høyest mulig oppløsning (4000 x 3000 pixler). Da slipper du at bildene du laster opp blir forminsket på en så dårlig måte at de blir ødelagte Om du har PhotoShop eller lignende så bør du uansett forminske bildene til for eks. 1024p før du laster opp Antialiasing finner du her (nede til venstre) Siter
Henrik Simonsen Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Skrevet 26. mars 2010 Den er på 4000 x 3000... Anti-Aliasing tar jeg på til neste screenshots;) de kommer nok snart, sikkert etter neste tur! Pga. mange fine kommentarer og tips! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.