Michael Thingnes Skrevet 26. juli 2002 Skrevet 26. juli 2002 "Scandinavian" kan du kanskje klippe herfra. Ellers vil jeg anbefale "Verdana". Den ser ganske lik ut bortsett fra at bokstavene står litt for langt fra hverandre og at c'en blir litt feil. Dette er i midlertid barnemat å fikse i photoshop... Siter
Peter Nørkjær Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Skrevet 26. juli 2002 Alletiders!!!! Jeg tror godt jeg kan bruge billedet. Jeg brugte Tahoma før, men prøver lige med Verdana. Siter
Michael Thingnes Skrevet 26. juli 2002 Skrevet 26. juli 2002 Hmmm.. Verdana og Tahoma er nesten helt like, bare at Tahoma ikke er har så store mellomrom som jeg snakket om. Ser ut som Tahoma er bedre, men da må du fortsatt fikse c og e som ikke blir riktige... Hvis du gidder å pirke da. Det gadd ikke jeg da jeg painta SAS Dash8-100... Siter
Peter Nørkjær Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Skrevet 26. juli 2002 Jeg brugte billedet og lidt tegneprogram. Det er blevet alletiders! Siter
Peter Nørkjær Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Skrevet 26. juli 2002 I forbindelse med, at jeg malede Dash 8-300 og Fokker 50'eren i SAS farver var jeg lidt usikker på hvor præcist jeg har fået skrevet "Scandinavian Commuter" hen over kroppen. Nu kan man sige at det er for sent, for de er "gået i trykken". Men jeg har også kastet mig over en MD-81 og MD-90 og i den forbindelse vil jeg gerne høre, om der er nogle herinde som har et godt råd til, hvilken skrifttype jeg bør bruge for at efterligne "Scandinavian" og "Airlines" bedst. Jeg brugte Tahoma til propel-maskinerne, men hvis der er nogle der har et forslag til bedre font vil jeg være taksom! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.