A L Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Hei! Legger ut noen bilder av min første paint. det er fortsatt veldig mye arbeid som gjenstår før jeg er ferdig, men dette er ett utgangspunkt. Model: Nemeth EC135 (FSX) Reg: LN-OCP (politihelikopter) Siter
Morten H Neugebauer Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Dette var lekkert, godt å se at det skjer ting på heli fronten :-) Siter
Tommy Bernes Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Bra jobb du gjør her.. Helier er vanskelige dyr og painte, fikk selv erfare det på Los painten min til Dauphin :grin: Er så splittede templater.. Men ser frem til å kunne fly den ferdige versjonen Siter
A L Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Skrevet 23. mars 2010 Takk! som dere ser er det mye rart her fortsatt. Bland annet den røda stripa bak som ikke er like høy osv.. Men det var rett og slett fordi jeg ikke orket og rette på det nå. Det er som du sier Tommy, mange forskjellige templates i små stykker som gjør det litt vanskelig Jeg tror resultatet blir greit til at det er min første paint, og jeg har erfart at painting tar tid :grin: Siter
Joakim Hagen Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Du har jo gjort en helt fantastisk jobb Alexander! Denne kan jeg nesten ikke vente med å fly så håper jeg Obama kommer tilbake da er jeg på vakt ) Siter
A L Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Skrevet 23. mars 2010 Da er painten ferdig og lastet opp på filbibloteket! Siter
Morten H Neugebauer Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Noen som vet hvor lang tid det tar fra noe er lastet opp til Filbiblioteket til det kan lastes ned? Virker som det henger litt? Siter
A L Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Skrevet 24. mars 2010 Regner med at den er oppe i løpet av dagen Siter
Tommy Bernes Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Dersom det tar for lang tid med fs.no. Så er det jo fort gjort og legge den ut på flightsim.com og avsim, da kommer den fort ut Siter
Even Rognlien Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Dette ble knallbra Alexander! Gleder meg til å laste den ned! Siter
Lars Hassel Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Ser bra ut dette Lund! Ser et par småting, men som du har sagt så er dette første versjon, så da rettes sikkert disse opp før neste versjon slippes:) Siter
Even Rognlien Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Ja er det noe jeg skulle pirke på så var det å gjøre lakken litt blankere Evt. litt sterkere farger, hvis ikke poleringen fikser det Siter
Tommy Bernes Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 En liten ting, er vel at Skidsene er svarte, og ikke hvite som på painten, i virkeligheten såhar de vel heller ikke de greiene fremst på skid'en, men vet ikke om det er begrenset av modellen? Siter
A L Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Skrevet 24. mars 2010 Jeg har planer om å endre på en del ting ja. Ang. skiene prøvde jeg flere ganger og finne dem, men vet ikke om det går ann. Ting som blir rettet opp i nye updaten - Søtrre skirft, både på POLITI og LN-OCP - Rette opp rød og blå stripe - Balnkere lakk Siter
Lars Hassel Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Husk også og flytt den LN-OCP teksten i nesen lenger bak på flyet, vis det gir mening, altså ikke mellom vinduene, men under! Da mener jeg den på nesen:) Du har sikkert allerede lagt merke til det, men greit og minne deg på det! Siter
A L Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Skrevet 24. mars 2010 Da er painten lastet opp på flightsim.com http://flightsim.com/kdl.php?fid=144952 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.