Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 haha,hvor sløv går det an og bli? [video:youtube]jphf4gmxKww Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Han her fulgte litt bedre med... http://www.dagbladet.no/2010/03/22/nyheter/trafikk/innenriks/10972171/ Siter
Truls Petter Elven Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 hvor sløv det går ann bli??? Den synes jeg blir for dumt sagt, Lars! Er du klar over at når man kjører så stor trailer mister faktisk opp til nesten 3 meter sikt foran så lenge man ikke har speil foran... Siter
Johnny_Nikolaisen Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Nuja, bilen dukket vel ikke plutselig opp i blindsona av seg selv. Siter
Frode Skibrek Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Det der er bare ett tegn på at sjåføren aldri skulle sittet bak rattet på den lastebilen. Uhell skjer, men det er ikke et uhell når du klarer å kjøre etter en motorvei med en bil på det viset. Det ville merkes på lastebilen, enten som overskriften sier, at den er veldig tung å få opp i fart, etc, eller ved varsling fra andre bilister som ser det. EDIT: Har også vært med som hjelpemann på semi masse ganger, og jeg vet hvordan blindsonene ligger. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Nja, synes det er dårlig gjort og drive på og si sånn. Det er stor sjans for at han både kan jobben sin og er mye bedre en dere bedrevitere her, har dere kanskje kjørt lastebil? (Ikke at jeg har det, men måtte bare spørre ) Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Skrevet 23. mars 2010 Jeg vil si det er sløvt ja!.har ikke Storbil lappen selv,kun C1. Men har sittet på som hjelpe mann,på post kjøring med Volvo FH16. Han norske var tross alt våken,men han britiske som ligger i fartsfilen og peiser på,med bilen foran seg er laangt fra våken. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.