Jonas Nordhaug Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Etter å ha fløyet med en gammel ms sidewinder joystick siden fs 98, lurer jeg nå på å skaffe meg en ny. Problemet er selvsagt hva jeg skal velge. Er det noen som har erfaring og tips om hva jeg bør velge? Hva flyr dere andre flightsimmere med? For å kunne lande i sidevind bør man jo ha noen pedaler e.l til å styre sideroret med? Har enda tilgode å se noen joystick med pedaler...bare ratt. Ha en strålende dag, folkens! Siter
Jarle Vidtun Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 har også Ch Flight Sim Yoke USB.. Blir en helt annen opplevelse.... Virkelig til og anbefale JAV Siter
Jonas Nordhaug Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Skrevet 24. juli 2002 Takker for info! Hvordan klarer dere som har yoke uten pedaler å lande i sidevind? Å styre haleroret med tastaturet er jo et mareritt. Finnes det noen andre yoke'r å få kjøpt? Siter
Johan Rönngren Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 Jag har en Microsoft Sidewinder Precision 2 och den fungerar utmärkt. Den har throttle och handtwist så allt som bör finnas på en bra joystick finns med. Köpte den för c:a 400:- och är mycket mycket nöjd! Siter
Johnny Svensson Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 En joystick med throttle og handtwist går greit.Da har du de akser du trenger.Opp/ned høyre/venstre og haleror på den siste. Dette fungerer utmerket.Det er ikke alle som har plass/penger osv til en yoke. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.