John A, Moen Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Hei folkens! I dag skal jeg ha siste trening før OTS på Kastrup! Håper flest mulig får anledning til å rette snuten mot danmark litt utpå kvelden :-) Treningen varer fra 1900 til ca 2200 lokaltid. Det skal også sies at Copenhagen Control vil også være pålogget i dette tidsrommet. Desverre er det lite med både kakao, kaffe og alt annet som andre her på forumet "lokker" med for å få fly :whistle: Men skal kunne by på en safe landing og en påfølgende takeoff eller motsatt Vell møtt! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Kommer denne gang i rett tid,som ICE212 fra Keflavik.TF-FIU.160 PAX Siter
Joakim Hagen Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Den dagen jeg ser deg med et annet callsign som stort fly den dagen vet jeg ikke hva jeg gjør Bedin. Tar turen ned jeg og! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Joakim,Jeg er så heldig at jeg har Icelandair egne dispatchere som har laget allt til rette for meg :grin: Alt jeg trenger er og legge inn dataene i FMC,og loade company routes. :grin: Siter
John A, Moen Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Skrevet 22. mars 2010 Velkommen skal dere være :grin: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Da er jeg på vei til Kastrup som ICE204.Realtime flight ser det ut som,pga streiken. Så nå er morgenflyet endelig på vei.TF-FIP,med 181 dritsure passasjerer. :grin: Siter
John A, Moen Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Skrevet 22. mars 2010 Så bra! Jeg regner med å være på ca 1850... Control er klar til å ta i mot deg omtrendt på samme tid:) God tur! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Da er jeg på vei "heima" igjen.ICE205 Skal si du fikk trafikk!.Ble en GA også.Kjekt og ta en lowpass :grin: Siter
John A, Moen Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Skrevet 22. mars 2010 Hehe, det var plenty som skjedde på Kastrup i kveld ja! -morsomt! Takk til alle som fløy og gjorde treningen min til en aldri så liten utfordring! -Dette var skøy! Anbefales til alle som har APP rating å ta OTS også i utlandet! Er noe helt for seg selv :grin: Siter
Daniel Klepp Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Håper det gikk bra John, gøy å se at det er en liten strøm av norske og svenske atc til kastrup Siter
John A, Moen Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Skrevet 22. mars 2010 Joda, gikk bra dette. Vi skal prøve å sette sammen en OTS fram mot søndagen (passer jo bra, siden du skal ha C1 checkout :grin: ). Litt statistikk fra i kveld: Noe helt annet å sitte på kastrup, enn å sitte på værnes for å si det sånn Men vi tar en sisste session på Onsdag bare for å utnytte tiden best mulig fram mot OTS :grin: Kastrup (EKCH_APP) Onsdag 24.03.2010 klokken 19:00 -> 22:00 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.