Even Moe Egenes Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Når får vi tilbake siteringsknappen? Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Når får vi tilbake siteringsknappen? Den er her den... Man må bare gjøre det på en litt mer tungvint måte. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Skrevet 21. mars 2010 Den er her den... Man må bare gjøre det på en litt mer tungvint måte. Beklager, hurtigsiteringsknappen! Siter
Mathias Næss Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Beklager, hurtigsiteringsknappen! Får bare til på denne måten her jeg. :confused: Siter
Tom Knudsen Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 bare skriv [*quote] Det du skal skrive og avslutt med [/quote*] Husk å ta vekk stjerne tegnenen jeg la inn før og etter. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Skrevet 21. mars 2010 Får bare til på denne måten her jeg. :confused: Det var en knapp for en tid tilbake. Den ble tatt vekk. Husker ikke hvorfor den ble tatt vekk, men tror det var pga misbruk. Kan admin si om det finnes en mulighet for og få knappen tilbake? Edit: Grattis med dagen Tom! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Det var da vi begynte å ende opp med: abcdefghi Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Det er ikke mulig å gjøre det slik at man kun får med innlegget, uten siteringer hvis det er siteringer i innlegget? Litt vanskelig å forklare, men vet at det er sånn på flere andre forum... Siter
Even Moe Egenes Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Skrevet 21. mars 2010 F.eks hvis en person siterer en annen, og du skal sitere han. Så får du ikke med person nr.1's sitat? Hadde vært ganske greit! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Skrevet 21. mars 2010 Finnes det også en måte og få med smileyene i sitatet? Eller bare droppe dem ut. For nå står det "smile", "grin" osv. Og jeg blir av og til relativt forvirret :grin: Siter
Mathias Næss Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Men hvordan får man at sitatet sier "Opprinnelig Postet Av: Ola Nordmann"? Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Jeg tror admin ble litt sinna fordi det ble unødvendig mye bruk av lagringsplass når tekst ligger dobbelt opp - både originaltekst og som sitat. Det kan dere godt sitere meg på! Siter
Tom Knudsen Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 slik du mener? Og jeg blir av og til relativt forvirret grin :eek: PS.. Sitat knappen står i editoren den, som anførselstegn Siter
Even Moe Egenes Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Skrevet 21. mars 2010 Stemmer det Tom! Er klar over at den ligger der, men hadde vært så mye enklere og fått tilbake knappen. Men, det er jo admin sin avgjørelse - og den respekteres Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.