Thomas Olafsen Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Heisann folkens. Her i Washington D.C. er det jammen meg bra vaer om dagen. Har vaert innom det kule museet hvor man kunne fly F-16 simulator, full motion.. Loopet man, saa loopet man.. Ganske kult. Kostet $10. Anbefales. Mvh, Thomas. Siter
Thomas Ohnstad Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Prøvde samme simulator for et par uker siden, en artig opplevelse som virkelig kan anbefales. Siter
Kjell Morten Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Jeg har ikke vaert der siden 1999, saa det er kanskje paa tide med en tur igjen. (Jeg arbeider kun en time kjoering unna der!) Er denne simulatoren inni i museet? Hvor i museet er den? Mvh Kjell Morten Siter
Thomas Olafsen Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Skrevet 25. juli 2002 Heisann. Simulatoren ligger i avdelingen til venstre for hovedinngangen. "At the controls" heter avdelingen. Du kan velge mellom to moduser: Interactive - du flyr selv Og en annen som du bare sitter og er med paa flyturen. (er vel ganske kjedelig?) FlightMax som leverer loesningen. Simulatoren heter faktisk FS2000, men grafikken er paa FS98 nivaa. Anyways, maa loepe. Lunsjen er over. Mvh, Thomas. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.