A L Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Hei! Er på utkikk etter ett freeware program der jeg kan ta en film fra skjermen. Det er jeg som har rettigheter på filmen så prøver ikke gjøre noe ulivlig her. Jeg skal bare ha deler av den og har den forløpig bare på DVD. Har selvsagt prøvd Fraps, men det fungerte dårlig. Noen som vet? Siter
Åge Storli Berg Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Et alternativ er jo å importere hele filmen ved hjelp av HandBrake eller lignende, og deretter klippe ut den delen du vil ha med et filmredigeringsprogram Siter
A L Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Skrevet 20. mars 2010 Takk Åge Handbrake funka fett! Forøvrig denne videoen som skulle ut. Åpningsnummeret på Elvebakkenrevyen 2010. Jeg på trommer [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1c9d-06HzPU Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Kjenner det kribler etter å jobbe med flerkamera på sånt igjen. Syns russen her omkring har vært kjipe i år.. hehe.. Siter
A L Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Skrevet 20. mars 2010 Ja, vi kjører 4 kamraer. 2 på siden og diagonalt i salen Siter
Åge Storli Berg Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Camstasia Studio er et bra program, men desverre er det nok ingen screen recordere som konverterer DVD til ei videofil med bra resultat. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.