Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over lengere distanser er vel Singapore Airlines og Air New Zealand mine favoritter så langt. Innenriks i Norge og på kortere turer ut i Europa går det stort sett i SAS (jeg er tilhenger av gjennomgående biletter). Widerøe er heller ikke ille, men "melkeruta" kan bli litt slitsom...

United er et litt interressant selskap med tanke på at passasjerene har mulighet til å lytte til kommunikasjonen med ATC, men utenom det var de desverre ikke veldig imponerende... Qantas? Tja, bedre enn SAS på langdistanse i alle fall, men heller ikke der ble jeg egentlig imponert. Lufthansa har jeg bare hatt en tur med (FRA-OSL), og det synest jeg ble litt i overkant av tysk "stivhet"...

Så skal det bli spennende å se hva Austrian har å by på i juli.

Skrevet

Som SAS ansatt så er jeg vel litt inhabil der, men når sant skal sies så savner jeg SAS fra for 6-7 år siden.. da likte jeg godt å fly med SAS, det var god plsas i flyene og servicen var upåklagelig. Det har de siste årene blitt latterlig trangt i flyene og service.. med mindre en flyr business så er den pritty much non existant..

Beinplass er en ting jeg setter pris på da jeg er 195 lang og en stor gutt for å si det på den måten.

Jeg har ikke fløyet med noen asiatiske selskaper. De jeg har fløyet mest med utenom SAS er British Airways og United.. skulle jeg velge ville jeg si at jeg foretrekker United. fin service ombord og tålig god plass i flyene.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...