Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere prøvd å streame filmer via WLAN til PS3 uten at jeg har syns at dette har vært enkelt nok og bra nok.

Kom over et UTROLIG kult program som gjorde dette akkurat så enkelt som det bør gjøres.

Last ned og installer programmet på PCen du har ting og tang på, slå på PS3 og den detecter PS3.

Det er alt du trenger å gjøre.

Nå har du tilgang til ALT på PCen via PS3 og kan velge alt av bilder, musikk og video via PS3 menyene.

HDfilmer trenger LAN for å oppnå full kvalitet.

Endelig fungerer mediasenteret i PS3 som det skal!

PS3MediaServer

Skrevet
Har ikke brukt det mot Xbox, bare PS3, men har du husket å la Tversity slipper igjennom firewallen din? Det glemte jeg første gang jeg prøvde det, og da fant jeg ikke Tversity med PS3en.

Ga opp til slutt.

Skrevet

Geir; Jeg har det tastaturet, men er ute etter noe mer kompakt. Har søkt meg fram til dette fra Logitech. Det er PS3 kompatibelt, og det er såpass lite at det trygt kan ligge og slenge på stuebordet uten at sjefen i huset går av skaftet :)

Skrevet

Kan jo være instillingene på Ps3en da.

Helt nede på Network settings/Media server connection, den må stå enablet.

Skal ikke være verre enn det. Kan og være lurt å restarte ps3 og prøve igjen.

Har installert PS3 media server nå, ser bra ut det jeg har testet. Har brukt mye Tversity og windows media player for deling før, men har ikke fungert helt som jeg har ønsket alltid :)

Skrevet

Prøvde å streame en film som lå i VIDEO_TS mappe. Det ble hakkete. Vet ikke om det er decodinga på PC eller at det trådløse nettet ikke er bra nok.

Må nok få meg ny router uansett. Får bare brukt 13 av de 25 Mbit jeg betaler for.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...