Geir Teigo Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Har tidligere prøvd å streame filmer via WLAN til PS3 uten at jeg har syns at dette har vært enkelt nok og bra nok. Kom over et UTROLIG kult program som gjorde dette akkurat så enkelt som det bør gjøres. Last ned og installer programmet på PCen du har ting og tang på, slå på PS3 og den detecter PS3. Det er alt du trenger å gjøre. Nå har du tilgang til ALT på PCen via PS3 og kan velge alt av bilder, musikk og video via PS3 menyene. HDfilmer trenger LAN for å oppnå full kvalitet. Endelig fungerer mediasenteret i PS3 som det skal! PS3MediaServer Siter
Mathias Næss Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Det må jeg prøve! Vanligvis tar jeg bare og kobler til laptopen, men kjedelig og styre med ledninger hele tiden. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 PS3MediaServer er knall ja, har brukt det en god stund etter at jeg gikk lei av Tversity. Siter
Tom Knudsen Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Fikk ikke kontakt med xbox360 med tversity jeg, noen som kjenner til programmet. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Har ikke brukt det mot Xbox, bare PS3, men har du husket å la Tversity slipper igjennom firewallen din? Det glemte jeg første gang jeg prøvde det, og da fant jeg ikke Tversity med PS3en. Siter
Martin Dahl Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Genialt! =) Er det forresten noen som kan anbefale et kompakt (bluetooth) tastatur med mus til bruk med PS3? Vurderer et Apple wireless keyboard, har noen prøvd dette til PS3? Siter
Geir Teigo Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Skrevet 18. mars 2010 Jeg har Logitech sitt med musepad og det har fungert knirkefritt i 2 år. Skifta batteri (2xAA) en gang. PS3 Keyboard Siter
Tom Knudsen Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Har ikke brukt det mot Xbox, bare PS3, men har du husket å la Tversity slipper igjennom firewallen din? Det glemte jeg første gang jeg prøvde det, og da fant jeg ikke Tversity med PS3en. Ga opp til slutt. Siter
Martin Dahl Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Geir; Jeg har det tastaturet, men er ute etter noe mer kompakt. Har søkt meg fram til dette fra Logitech. Det er PS3 kompatibelt, og det er såpass lite at det trygt kan ligge og slenge på stuebordet uten at sjefen i huset går av skaftet Siter
Geir Teigo Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Skrevet 19. mars 2010 Så det selv her om dagen, men det er vel ikke så veldig praktisk til faktisk bruk. På den annen side er det jo ikke så mye som blir skrevet på tastaturet heller... Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Får ikke til dette jeg. Verken PCen eller Macen min finner PS3en. Hmmm Siter
Even Ericsson Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Kan jo være instillingene på Ps3en da. Helt nede på Network settings/Media server connection, den må stå enablet. Skal ikke være verre enn det. Kan og være lurt å restarte ps3 og prøve igjen. Har installert PS3 media server nå, ser bra ut det jeg har testet. Har brukt mye Tversity og windows media player for deling før, men har ikke fungert helt som jeg har ønsket alltid Siter
Geir Teigo Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Skrevet 24. mars 2010 Prøvde å streame en film som lå i VIDEO_TS mappe. Det ble hakkete. Vet ikke om det er decodinga på PC eller at det trådløse nettet ikke er bra nok. Må nok få meg ny router uansett. Får bare brukt 13 av de 25 Mbit jeg betaler for. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Hakker noe voldsomt her også. Selv med god router. Får heller ikke spilt av AVI-klipp. Men det ser jo veldig greut ut dette. Hadde vært fint å få det til og funke. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.