Skrevet 16. mars 2010 14 år En film som garantert skal inn i hylla når den kommer. http://www.openfilm.com/videos/alaska_s_bush_pilots_the_real_deal/
Skrevet 16. mars 2010 14 år Gåsehud så det holder! Takk for tipset! Noen som har formening om når den kommer ut, evt. noen som har sendt de en e-post? Så at innlegget var laget for ett år siden.
Skrevet 17. mars 2010 14 år Se her folkens! Fant siden der denne kan kjøpes! Løp og kjøp sier jeg bare.. Alaska`s Bush Pilots The Real Deal
Skrevet 17. mars 2010 14 år Mange takk for tipset Jan Arild, en definitivt innertier for interesserte i bushflyging den der, som jeg vet det faktisk finnes endel av blant alle medlemmene her inne! Som et alternativ når det gjelder flyging i Canada/Alaska med litt mindre flymaskiner enn "typiske" airlinerne og deres ruter, syns jeg også det er noen bra og litt spennende alternativer her: www.takeflightvideo.com
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.