July 22, 200223 yr Har tidligere sett at andre har opplevet å se både fyrverkeri og nordlys.Idag var det min tur.Tok av fra Værnes for en tur til Ørlandet.Over Gråkallen kom jeg over to flotte luftballonger.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.