Raymond Bergseng Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Hei, Som medlem av Virtual Cargolux var det tid for første tur for dem. Det var også den første turen på VATSIM siden mine FS2004 dager Turen gikk fra Dubai til Karachi i Pakistan med 45 tonn varer Nei, det er ikke noe galt med skjermen din. Jeg tok av på natten, når det er naturlig mørkt :grin: Men etter hvert begynte sola å lyse opp himmelen. Og morgenlyset begynte å avsløre omgivelsene Approach er startet ned mot Karachi Det ble desverre ikke noen bilder fra final, selv om jeg hadde tid. Det glemte jeg. Trulig var jeg så nærvøs får at de tre som sto nede på flyplassen skulle se min første VATSIM landing i FSX :grin: Taxi in Parkerer ved cargo-stand 72 Så til slutt et lite bonusbilde fra noen dager tilbake. Her står hun hjemme og sluker den ene containeren etter den andre :grin: Håper bildene falt i smak Siter
Mads Hjemmen Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Pent, men jeg skjønte ikke noe av den? :grin: ser ikke hva som er "galt" Nei, det er ikke noe galt med skjermen din. Jeg tok av på natten, når det er naturlig mørkt Siter
Raymond Bergseng Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Skrevet 14. mars 2010 Hehe. Var bare forsøk på en liten fleip. Jeg har lagt merke til at folk ofte klager over mørke bilder når noen poster nattbilder. Gjorde bare oppmerksom på at det var nattbilder Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 nice.jeg trodde jeg så en 747-200 eller noe på det første bildet :grin: Så så jeg cockpit... Siter
Mathias Næss Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 nice.jeg trodde jeg så en 747-200 eller noe på det første bildet Så så jeg cockpit... Som forøvrig ikke matcher flytypen, 747-8 :grin: Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Sist jeg sjekka var det fly og ikke biler :whistle: *PirkePirke* Eller så var det fine bilder. Liker folk som tør å fly litt lenger enn ENGM-ENBR. Siter
Raymond Bergseng Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Skrevet 20. mars 2010 Takker for kommentarene på bildene. Var artig å fly VATSIM igjen, selv om ATC dessverre er en sjeldenhet i denne delen av verden Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.