Daniel Klepp Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Etter å ha brukt Chrome i lengre tid gikk jeg over til Opera idag, men det er en liten irriterende sak som jeg ikke finner løsning på. Når jeg skal hente opp programmet fra oppgavelinjen igjen (windows 7), så må jeg også velge hvilken fane som skal hentes frem, altså først trykke på Opera-ikonet, så på en av fanene. Som om jeg hadde flere vindu av Opera åpne... Her er et screenshot, noen som har noe forslag? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Starte opp Google Chrome Neida, (JODA!!!) Har du prøvd Opera support? Evt. googlet problemet/opera forum? Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Sånn er det vel med alle nettlesere i Windows 7? En kompis av meg har w7, og sånn er det med IE der. Og ei jeg var hos på lørdag hadde w7, og hadde Firefox, og var samme der. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Har win7 og Opera, og har ikke det problemet. Har aldri hatt det. Dóg er jeg usikker på hvorfor... Siter
Aleksander.Rønning Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Stjålet rett fra diskusjon.no: Som mye annet i Opera er det bare å endre/slå av det du ikke liker av standardinnstillinger. Lim inn i adresselinja:opera:config#UserPrefs|UseWindows7TaskbarThumbnails Slå av denne, save, og restart Opera. Så er det ikke lenger en thumbnail per tab, men en per vindu. Ref: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1209097&view=findpost&p=15307388 Siter
Daniel Klepp Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Skrevet 14. mars 2010 Var ikke så flink å google idag Så takk for hjelpa Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.