Kjell Loen Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Kjøpte denne kalkulatoren og er sånn rimelig fornøyd med den. Har ett stort problem med den og det er når jeg skal dele. Da får jeg bare opp brøker på den. LIte hjelp i det når det er kr. jeg skal regne beløpene i. Noen som har gode tips her. Kjell Siter
Geir G Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Ofte kan det være fungere å legge til ett desimaltall i regnestykket ditt. Istedenfor "8/3" kan du prøve "8.0/3". Har ikke din kalkulator, men det har fungert for meg andre steder. Siter
H O Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Trykk S<->D rett over DEL-knappen. Ellers kan du skifte modus: SHIFT -> MODE/SETUP -> LineIO for å bruke normal "kalkulatormodus". Siter
Kjell Loen Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Skrevet 14. mars 2010 Ved å bruke Håkon sin måte fikk jeg opp 3 valg. 1: Comp 2: Stat 3: Table Ved å bruke komma (.) så blir det forsatt brøk. Kjell Siter
H O Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Prøvde du S<->D-knappen? Prøv også uten SHIFT, min er 3 år gammel, kan være den er endret. Siter
Kjell Loen Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Skrevet 14. mars 2010 Da prøvde jeg igjen slik du skrev første gang. Da fikk jeg opp en veldig meny der jeg kunne velge. Valgte så den LineIO og nå er det slik den skal være. Tusen takk for hjelpen. Kjell Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.