Fredrik Edvardsen Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 BC2 Vietnam kan ikke bli noe annet enn knall! Siter
Raymond Bergseng Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 For de av dere som ikke har fått det med dere, vil Battlefield: Bad Company 2 Vietnam bli tilgjengelig til PC den 18. Desember. Hva den vil koste i butikkene aner jeg ikke, men på Steam forhåndsselges den til litt over hundrelappen, noe jeg synes er en grei pris for en utvidelsespakke Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Hmm, hvordan blir det egentlig for oss som ikke har Steam-versjonen av BFBC2? Jeg kjøpte det i butikk, regnet med at det skulle være kompatibelt med Steam, men det har ihvertfall ikke jeg funnet ut hvordan man får til. Siter
Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Vil anbefale alle dere Battlefield- spillere Project Reality. Project Reality er en mod til Battlefield 2, som fokuserer utelukkende på realisme og teamwork. Headset med mic er et must. PR- teamet jobber for tiden med en ny PR- mod som nå skal basere seg på Arma 2(operation Arrowhead) serien. Project Reality Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Project reality er ut etter min mening. Spilte det veldig mye før, nå går det bare i Arma 2. Så nå gleder jeg meg vilt til modden Air refueling? Ja, takk! Siter
Sivert Indergaard Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Ingen som spiller Black Ops ? Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Joda, litt. Men sammenligner ikke Battlefield og COD-serien. Helt forskjellige spilletyper. På realisme og teamwork så er Arma 2 kongen på haugen. På fast-paced action så vinner COD hver gang. Siter
Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Vil ikke si at PR er så veldig ut, hvis man tar populariteten i betraktning, men bra blir det selvsagt når de faser over til Arma. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Sa ikke veldig heller. Men Arma 2 knuser jo PR på grafikk Siter
andreas nærbø Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Spiller også BFBC2 Legg meg til Norway Capion Siter
Even Moe Egenes Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Prøvee PR for noen år tilbake. Fikk ikke en gang til å innstalere det.. Installeren ville bare ikke funke på pcen min. Jeg syns at Battlefield serien slår CoD ned i støvlene. Men det er da meg Siter
Raymond Bergseng Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 [quote name='Fredrik Edvardsen ] Hmm' date=' hvordan blir det egentlig for oss som ikke har Steam-versjonen av BFBC2? Jeg kjøpte det i butikk, regnet med at det skulle være kompatibelt med Steam, men det har ihvertfall ikke jeg funnet ut hvordan man får til[/quote'] I den grad denne ikke blir solgt i vanlig butikk, så må nok de som ikke har Steam versjonen kjøpe den gjennom EA Store. Det ser litt kaotisk ut i øyeblikket, da Steam og EA har to forskjellige, motsigende svar på dette. Steam Support sier i hvertfall at Vietnam på Steam bare fungerer med Steam versjonen av B:BC2. Jeg syns at Battlefield serien slår CoD ned i støvlene. Men det er da meg Jeg har faktisk likt CoD serien fra MW1 og nyere, men det skal da sies at jeg bare har spilt de historiebaserte singleplayerene. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Nettopp spilt noen timer med BFBC2: Vietnam, og første inntrykket er relativt godt, ikke like bra som BFBC2, men absolutt verdt den hundrelappen det koster. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Fint at noen finner underholdning i det. Jeg på min side kommer heller til å bruke den hundrelappen på en expansion pack for Settlers 7... Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 Drar denne opp igjen, hvor mange her er det som spiller BC2 på PC? Har kjøpt en privat server, men det er mulig jeg gjør den public, ettersom det viser seg at man ikke kan ha ranked Privat server, selv om det stod det når jeg bestilte den. Hvis interessen er der kan jeg jo legge ut IP og passordet til den her ute. Siter
Trond Stendal Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 hei hei jo jeg spiller det er ikke så bra på det men det går framåver __________________ en norsk pilot i sverige beechcraft c90b Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 15. januar 2011 Skrevet 15. januar 2011 BC2 kan legge seg, Arma 2 CO er tingen :cool: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 16. januar 2011 Skrevet 16. januar 2011 Spiller fortsatt BFBC2 nå og da, men nå går det mest i BFBC2: Vietnam Siter
Olav-Moldestad Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 dere andre som spiller add meg gjerne på vennelisten:) http://bfbcs.com/stats_pc/c4-ravnen Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Selvom han er lvl 50, er det ingen grunn for at han ikke skal få lov til å spille på samme server. Siter
Olav-Moldestad Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Det er fordi det er deres server. Og ja jeg synes det er barnslig å kicke folk fordi dem får juling. Om du ser på antall time jeg har spillt så svarer det for seg Siter
Dag Rune Garborg Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Ikke for å blande meg inn men enig med Olav.. Siter
Bjørn Petersson Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Personlig så synes jeg det er umodent å drive å klage og kaste dritt til navngitte personer. Dette er ikke en "Hvem har blit kicket fra hvem sin server?"-tråd. Dette er en tråd hvor man vil komme frem til hvem som spiller, for å skape noe sosialt i noe annet en FS. Personlig synes jeg de som er med i krangelen her, burde skamme seg og holde seg til topic når de er på tråden. Det er en grunn til at vi har Skype og MSN, eller PM for den saks skyld! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Per-Kristian. Mulig å få server-info og bli med å spille? Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Hei Ola Haldor, serveren heter Mix Server, IPen er 81.166.125.44:20800 Siter
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Jeg har nå slettet innhold og noen tråder her. Personlige konflikter tar man privat! Hold dere til temaet ellers så stenges tråden. Siter
Ole Helberg Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Ingen som spiller bfbc2 paa ps3. Spiller som prixman_nor hverfall. Siter
Sigurd Hølleland Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 jeg spiller på PS3 kan adde deg ved neste mulighet har ikke ps3-en akuratt nå Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.