Gå til innhold

Noen som spiller Battlefield Bad Company 2?

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

For de av dere som ikke har fått det med dere, vil Battlefield: Bad Company 2 Vietnam bli tilgjengelig til PC den 18. Desember. Hva den vil koste i butikkene aner jeg ikke, men på Steam forhåndsselges den til litt over hundrelappen, noe jeg synes er en grei pris for en utvidelsespakke :)

Skrevet

[quote name='Fredrik Edvardsen

]

Hmm' date=' hvordan blir det egentlig for oss som ikke har Steam-versjonen av BFBC2? Jeg kjøpte det i butikk, regnet med at det skulle være kompatibelt med Steam, men det har ihvertfall ikke jeg funnet ut hvordan man får til[/quote']

I den grad denne ikke blir solgt i vanlig butikk, så må nok de som ikke har Steam versjonen kjøpe den gjennom EA Store. Det ser litt kaotisk ut i øyeblikket, da Steam og EA har to forskjellige, motsigende svar på dette. Steam Support sier i hvertfall at Vietnam på Steam bare fungerer med Steam versjonen av B:BC2.

Jeg syns at Battlefield serien slår CoD ned i støvlene. Men det er da meg

Jeg har faktisk likt CoD serien fra MW1 og nyere, men det skal da sies at jeg bare har spilt de historiebaserte singleplayerene.

Skrevet

Drar denne opp igjen, hvor mange her er det som spiller BC2 på PC?

Har kjøpt en privat server, men det er mulig jeg gjør den public, ettersom det viser seg at man ikke kan ha ranked Privat server, selv om det stod det når jeg bestilte den.

Hvis interessen er der kan jeg jo legge ut IP og passordet til den her ute.

Skrevet

Personlig så synes jeg det er umodent å drive å klage og kaste dritt til navngitte personer. Dette er ikke en "Hvem har blit kicket fra hvem sin server?"-tråd. Dette er en tråd hvor man vil komme frem til hvem som spiller, for å skape noe sosialt i noe annet en FS. Personlig synes jeg de som er med i krangelen her, burde skamme seg og holde seg til topic når de er på tråden. Det er en grunn til at vi har Skype og MSN, eller PM for den saks skyld!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...