Gjest Geir-Finstad Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Hei. Det blir aktivitet søndag tradisjonen tro. Denne gangen er det litt for alle sammen, store og små. Det vil være et tur opplegg som Fred kommer med for Bush flyvning som tar oss til Vancuver. Dit vil også jeg lage et opplegg for store fly, dvs vi lander sammen, både store og små. Følg med i denne tråden.. Oppstart kl 20 som vanlig. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Dette gleder jeg meg til. Høres utrolig spennende ut med både bush og heavy på en og samme gang Gleder meg på mer informasjon om dette eventet som vi skal ha imorgen Håper virkelig vi setter nye rekorder i antall deltagere. Dette er rett og slett fantastisk morro Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Dette høres spennende ut , jeg blir med i kveld !!! testflyr nå med Pc på freeflight, håper den fungerer i dag, for blåskjerm å rett ut, men har justert den litt så for jeg håpe den skal bli stabil.. til i kveld !!! JEG GLEDER MEG TIL I KVELD :-) KJEMPEBRA AT SMÅ OG STORE FLY KAN FLY SAMMEN !!! VENTER I SPENNING PÅ HVOR VI SKAL FLY OG RUTEPLANEN ! Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Det kommer en flightplan fra meg ca kl 17-18 , ikke senere i dag. Når alle disse bush gutta lander, trenger de underholding, det er det vi kommer med....scener, stenger, disko kule, musikk, bar, osv osv... Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 SUPERT GEIR OVE !!! :-) venter i spenning.. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Og da har jeg gjort litt undersøkelser, slikt utstyr og ting finnes det mest av i Las Vegas, så da blir det KLAS til CYVR. Du kan fly alt som er stort på denne session, jeg kommer til og fly MD11 cargo. Så vi Møtes kl 20, senest, det hadde hvert fint om vi kunne være ferdig programert ca kl 20.05, og at vi da satt nesa mot Vancover, hvor vi møter våre Bush venner ca kl 22.00 Norsk tid. Det blir realweter. Vell Møtt, og Fred kommer med opplegg på Bush snart teker jeg,. har vi flaks kan det bli litt trafikk på Vancuver i kveld :-) Jeg kommer med vær data for Vancuver litt nermere Siter
Fred Solli Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Er igang med planleggingen her. Flightrute kommer snart :grin: Bare noen justeringer her på tid etc. Regner med at vi flyr en god blanding av bushfly, men la PiperCuben stå folkens. Den er litt for sein. Beaver, Skywagon, C206, Seneca og Bush Hawk går helt fint. Siter
Fred Solli Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Ja da er det klart her. Vi starter på Pemberton (CYPS) kl. 20.00. Seneste avgang 20.15. Vi flyr til Tipella (CBB7) for en kort stopp. Neste legg går til Hope (CYHE) før vi setter turen på slettene til Fort Langley (CBQ2). Siste stopp blir da som annonsert tidligere Vancouver Intl. (CYVR) der i håper å treffe våre kollegaer i heavy jern. Har lagt inn 20 min. lagtid her for snag underveis. For de av dere som kanskje har lyst til å tjuvstarte litt kan jeg anbefale følgende startpunkt Alert Bay (CYAL) mot Scar Creek (CBA7) for så en lang legg til Pemberton. Denne turen tar noe over 1 time så pass på å ankomme Pemberton tidsnok for å følge resten av gjengen på tur. Anbefalt starttid kl. 18.50. Vi sees :cool: Siter
Andreas Øium Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Jeg hopper gledelig på bush-flyvingen :grin: Men hva nøyaktig trenger man Teamspeak-passordet til? Jeg brukte det ikke sist gang... Kom inn på serveren uten passord :confused: Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 passordet er ikke til teamspeak-serveren men til multiplayerserveren til FSX. Og noen ganger trenger man det ikke, men som oftest Siter
Andreas Øium Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Ahh, da har jeg det i hvert fall hvis jeg trenger det. Takk Siter
Geir Teigo Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Siden jeg installerte beaver i går blir det småfly for meg i dag. Satser på å følge fra starten 18.50. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 For de som ønsker og starte tidligere , tar jeg av kl 19 på KLAX.. Så det vil si jeg er der fra 18.30 Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Jeg starter vel på Alert Bay og setter turen til Pemberton ca 18:40 Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Følger med deg Geir-Ove, med selvfølgelig den trofaste MD-11 18.30 på KLAS ? Hvilken rute tar du ? Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Vet ikke, det blir vell bare en sid og star, og direct...får se... Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Her er en rute fra KLAX til CYVR fra Vroute: GMN4 GMN DUCKE LMT SEA PAE PAINE1 Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Akkurat kjøpt FSdreamteam KLAS for en skarve 200 lapp. Så er klar til kvælds Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har testet PC å prøvd å fly litt på MP i dag, men har store problemer med FSX desverre, så tror ikke jeg for blitt med i kveld :-( detter bare ut osv... har nå bestillt Windows 7 så for jeg se om det blir bedre.. Ønsker alle en FIN FLYKVELD på MP SERVER`N :-) LYKKE TIL ALLE SAMMEN ..! Siter
Erik Karlsen Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Endelig som ble det noen store fly som Søndagstur, men det måtte komme den søndagen som jeg skulle jobbe, men håper på flere typer som denne her, med stort og smått Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Bildetråd fra dagens tur finner du her Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Er det stemmning for og forsette i den gata vi hadde sist? dvs store og små?, her kan det jo plusses på med helikopter, Jagere etc. Siter
Erik Karlsen Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Jeg stemmer for både store og små fly. Kansje jeg kan få eskorte av et jagerfly på min neste tur? Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. mars 2010 Premium Medlem Skrevet 16. mars 2010 Er det stemmning for og forsette i den gata vi hadde sist? dvs store og små?, her kan det jo plusses på med helikopter, Jagere etc. Javisst Geir Ove, det var et genialt opplegg du og Fred hadde pønska ut sist søndag . Det er bare gøy at flere interesser slipper til på samme tid, uten at man ødelegger for hverandre. Den største utfordringen blir å disiplinere fornuftig bruk av kommunikasjon. Når vi er så mange som 15-20 pratsjuke piloter, så kan det fort bli en nedtur. Men dette finner vi helt sikkert ut av. Jeg er av de som synes MP skal være sosialt og morsomt, og at vi skal SE hverandre både i lufta og på bakken. Dette fungerte merkelig bra sist søndag, selv om dere heavy boys først dukket opp på slutten. Til gjengjeld var det magisk å følge med på landingene når dere ankom, og det var spennende å navigere mot felles mål. Jeg synes det har vært en fin utvikling av søndagsturene, men jeg savner litt av den uformelle flyvningen vi hadde midt i uka på Edwards AB i fjor høst. Da var det gøy å "stikke innom" basen, bare for å sjekke om noen drev å testa noen nye fly :grin: Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Jeg håper på små og store fly kan fly sammen på søndagsturene :-) jeg stemmer for !!! gleder meg til å være med neste flytur på Mp server`n Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.