Ole-Jørgen Søberg Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Noen som vet hvordan jeg skal få lagt inn flyfilmer f.eks. Widerøe Dash8, inn på min Samsung Innov8 (i8510)? Filmen må nok konverteres til et eller annet format, men får det ikke helt til å virke. Virker som det er et litt sært format på denne Widerøe-filmen..(BUP, VOB og IFO). Telefonen støtter DivX og MPEG4. Jeg har totalt 32 GB minne på denne så det er et "hav" av plass å legge filmer og musikk på. Kanskje det blir enklere når jeg kjøper meg en HTC HD3 en eller annen gang ? Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Du må nok konvertere ja, for orginalfilene er i DVD-format. Jeg bruker Handbrake til å konvertere de filmene jeg vil ha på mobilen. Den har innebygget presets for enkelte telefoner, men vet ikke om det er for din. Med et kjapt søk på nettet kan man finne ut hva som er de beste innstillingene for konvertering til din mobil. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Skrevet 11. mars 2010 Fint. Takk for raskt svar. Skal prøve ditt tips. Rart om det ikke gikk an å se filmen på telefonen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.