per berge Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Sitter å ser på Svindlertriks-Hustlers på TV2 for Nt gang og bare gir meg ende over for hvor lettlurte "vi" er. Tørr ikke påstå jeg ikke hadde gått på de fleste av triksene deres. Og så enkle er faktisk folk flest i huet. De fleste har vel en eller flere ganger i livet hørt strofa: "for godt til å være sant". Men når vi står midt oppi det selv blir vi nok fort offer for svindlinga. Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Det mest sørgelige Per, er at du faktisk kan bli et offer for det samme svindler trikset man så kvelden i forveien Men jeg må si at jeg har fått en del a-ha opplevelser gjennom programmet ja. Men nå er det Penn og Teller med sine artige teoretiske avsløringer på skjermen :crazy: Med andre ord, en flott tv underholdning på en onsdag Siter
per berge Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Skrevet 11. mars 2010 To meget gode programposter det ja Pål. Pen and teller var like gode som de pleier i kveld også. Digger det konseptet der og dem er fast post på programlista mi også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.