Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Her skal jeg ta noen flights! Munchen fly-in Siter
andreas nærbø Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 VIL fly på Vatsim igjenn Men er ikke sånn før den 30 Juni Siter
Rune Jensen. Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Ser bra ut. Håper jeg rekker iallefall en tur. Eneste problemet er at scenery jeg har for EDDM (gratisversjon til FS9) krever så mye at det alltid hakker når jeg er på final. Hvilket scenery bruker du? Noe å anbefale? Til sammenligning så hakker det aldri på kjøpeversjonen jeg har av EDDF. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Skrevet 11. mars 2010 Rune,Jeg har German airports pakken,som er payware.Den er noen år gammel,men funker bra. Har hørt noen rykter om ny EDDM. Dette bli artig,EDDM folka er utrolig dyktige ATCèr. Jeg satser på og bli en av de første inn.Tyvstarter på icelandairs rute til Munchen. Siter
Rune Jensen. Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Takk Lars-Petter! Da blir det nok nytt (gammelt) kjøpe-scenery. Orker ikke å vente på det som utvikles nå. Får kjøpe det når den tid kommer. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Skrevet 13. mars 2010 Her kommer du inn for Landing Rune!.Tok ett bilde da jeg stod i kø for og ta av igjen. Taxi Google earth Siter
Rune Jensen. Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Morsomt Har lurt på om de andre ser meg med de riktige fargene og det ser jo ikke så galt ut. Med nytt scenery var det slutt på hakkingen. Selv med mange andre online gikk det smooth som det aldri har gjort her tidligere. Nå blir det nok oftere turer til EDDM ja. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Skrevet 13. mars 2010 Det er godt og høre.EDDM er en av mine favoritter i FS.Jeg liker prosedyrenw til approach og taxi på bakken der.Utrolig godt organisert flyplass,med flinke tyske ATC *YAY*Der ble jeg jammen Veteran på forumet også :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.