Gunnar Seljeseth Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 På DeviantArt finner vi blandt annet forfatteren av "SatW", eller "Scandinavia and the World" om du vil. Hele konseptet ligger i skråblikk inspirert av stereotyper både i og utenfor Skandinavia (og "Skandinavia" inkluderer her Island og Finland), og her spøkes det med 1814, WW2, Norsk oljerikdom og mye mere. Min personlige favoritt er denne: Ellers er det bare å bla seg gjennom arkivet av striper og tegninger som er å finne her: http://humon.deviantart.com/gallery/#Scandinavia-and-the-World ... god fornøyelse, og husk at en god latter forlenger livet! :grin: Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Haha, tusen takk for at du la ut dette, har sittet å kost meg en god stund her nå, men må si at denne er en av de bedre: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Hehehe, flott side. Fått meg en god latter nå :grin: Likte best denne jeg og måten Norge "slikker" på fisken :grin: Copyright: deviantART. EDIT: Haha, det mer jeg kikker bak i tid, det mer ler jeg. Ta f.eks gangster fisken som er med her . Eller Steve Irwin som hopper ut og redder det ur-kjedelige engelske programmet! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.